atom

FLM to Shane

2008.05.06. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 2 komment komment
FLM to Shane Tovább
Nemrégiben Pestre menet útközben eszembejutott egy régi együttes. Az előttünk haladó kisteherautó rendszámára néztem, amikor beugrott, hogy ez egy duó neve volt annak idején, FLM.
Persze leesett, hogy miről van szó, "Megtalállak még!" - kristálytisztán hallom, ahogy szól a rádiókból, meg talán még a Bravo TV-ből is... Ejj, de rég volt... Miután hazaértem egyből megkerestem s lám-lám, jól emlékeztem:

FLM óta volt külön Császár Előd néven is pár produkció - aztán jött a "rendőrgyilkos"-téma (mert sokan csak ezen a néven emlegetik), ami több oldalról is figyelembe vehető, de akárhogy is vizsgáljuk/támadjuk/védjük/tekerjük/kijelentjük/megállapítjuk/kimondjuk/elítéljük a dolgot, egy biztos: egy ember életét vesztette, és ez bőven elég egy karrier derékba törésére, akkor is ha teli van a sofőr, de még akkor is, ha színjózan (most inkább nem olvasok el 3500 találatot erről a dologról).*
Ezután nevet és stílust kellett változtatni és lám-lám, Shane54 eleinte kissé arctalanul később már Előd utódjaként megjelent és újra sikeres lett, szerintem jól pakolgatja a lemezeket. Kapott is egy műsort a Cool-on, amit néha láttam, ami alatt néztem szép tájakat, tökelmennékoda bulikat, 3 adásból a kettő tetszett, így arányában nem is rossz a műsor:P


*Nincs kedvem egy egyszerű nosztalgikus klippjavallat miatt nem kapcsolódó kommentekbe kerülni, mint ahogy egy egyszerű Adidas Superstart cipő-sablon nyúlás esetén az emo kultúráról meg Tokio Hotelről. -Ámen-
Tovább a poszthoz
2 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr23425978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tommi 2008.05.06. 07:18:51

De régen volt... Még nekem is... Pedig mégcsak 17 éves vagyok...

Apám amúgy ült abban a BMW-ben, amivel az Előd karambolozott. Mert egy halimbai faszié volt, és egyszer elvitte apámat Veszprémbe...

volante · http://volante.blog.hu 2008.05.10. 21:13:32

Ó, jaj. Úgy másfél hónapja írtam Kozsóról és az Ámokfutókrók, erre itt van ez... :) Kőkemény '90s.

Általánosba jártam, amikor ez "menő" volt. Kb. arra jutottunk a haverokkal, hogy az együttes neve valójában Fiatal Lányok Meneküljetek lehetett.
süti beállítások módosítása