atom

felkerültem az urigeller.lap.hu-ra

2008.04.19. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 5 komment komment
felkerültem az urigeller.lap.hu-ra Tovább
Újabb lap.hu gyűjtőoldalon tűnt fel egyik bejegyzésem. Mint arról már korábban beszámoltam, a nothanx.lap.hu-n már megjelentem. Most az urigeller.lap.hu gyüjtőoldal fogadott link-kegyeltjei közé a lebegő kanalas videós bejegyzésem kapcsán:) KIVÁLASZTOTT lettem:)


"(videótréfa)" címkét kaptam, pedig ha tudnák, hogy az a kanál (vagyis rácsos szedőalkalmatosság) magától lebegett:P
Mennyi apró kis öröm ér az életben e blog által:D
Tovább a poszthoz
5 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr78431798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pankeey 2008.04.19. 18:12:13

en meg huje voltam, es noveltem +1 -gyel annak az oldal statjat :P

amugy grat megint.

ps.: azota meghajlott az egerem is

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2008.04.20. 01:34:06

Nagyon érdemes megnézni ezt a videót:

www.youtube.com/watch?v=IA3A6_OvA1I

1:52 amikor bejelölik a mágnest a csuklón.

Zsótti · http://www.budaiweb.com 2008.04.22. 08:44:21

IGe: komoly :-) megnéztem párat a jobb oldalon sorakozó videókból is, egy az egybe ugyanaz mint a mostani show... majd betanulok én is párat a youtube-ról :-)

aladin 2008.05.29. 15:02:24

kérlek! mért nem választottad ki,luit ? nem volt jó a bemutatója? pedig nekem ő volt a leg szimpi. kérlek tudsz nekem erőt sugározni,hogy kapjak hitelt? puszi piri.
süti beállítások módosítása