atom

Mad World

2008.04.06. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 4 komment komment
Mad World Tovább

1-2 hónapja néztem meg ismét a Donnie Darko című filmet, amellyel kapcsolatban elég megosztottak a vélemények, de ez nem meglepő, hisz melyiknél nem azok?:P
Ez a film kicsit jobban igénybeveszi agyunknak azt a területét, amely elsőre ezt az ismerős mondatot szokta küldeni beszédközpontunknak: "Most akkor mi van?" - kicsit gondolkodós, ha nem figyelünk elveszíthetjük a fonalat és nem is kicsit... Nah mindegy, egy-két jelenetet leszámítva (amiket én csak amolyan filmbéli vakfoltnak hívok), nagyjából értettem az egészet.
A film legismertebb zenéje a Mad World, Gary Jules és Michael Andrews előadásában, ami már szerepelt reklámban, ill. több sorozatban is már, példaképp a Jericho egyik részében ill. legutóbb az egyik Helyszínelőkben, asszem a CSI-ben.

A dal zeneileg toplistás nálam, nagyon szeretem és szerintem jogosan jelentem ki azt is, hogy a klippje is kreatív:)

Itt van még a Donnie Darko-s verziója is a klippnek:


 

Tovább a poszthoz
4 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr5364479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Elekes Roland 2008.04.07. 19:59:54

Köszönöm Anti! Senki sem tudta megmondani, hogy mi a dal címe és ki csinálta. Végre megtudtam! Imádlak!!! Köszönöm!

Atom · http://atom.blog.hu 2008.04.07. 21:57:13

Örülök, ilyenkor látom, hogy van haszna a blogomnak:D

politologusok 2008.04.10. 21:22:09

hali! először is jó a blog:)
Másrészt ez tényleg nagyon jó szám, és film, ha tetszett a múúúvi, tudok hasonlókat ajánlani;]

Atom · http://atom.blog.hu 2008.04.11. 01:53:25

Köszi szépen, igyekszem!
Naná, hogy tetszett a film... Várom az ajánlatokat:D
süti beállítások módosítása