atom

Telefonos fityegők - Csőrike vizilóeledel lett

2008.04.03. 07:01 | Atom | Szólj hozzá! 2 komment komment
Telefonos fityegők - Csőrike vizilóeledel lett Tovább
Pár éve divatba jöttek azok a telefonos fityegők. Eleinte még a telefon fityegett atom: Telefonos fityegőmindenki nyakában, ezzel is kiszabadulva a zsebekből és megmutatva mindenkinek, hogy van. Aztán ezt váltották azok a villogó hívásjelzők és a megannyi tárolási-viseleti-jelzési mód...
Annak idején a még '99 elején az türkiz Ericsson T10s-emhez vettem egy érdekes tokot, ami által néha alsó lábszáramon, vagy épp a felkaromon hordtam a telefont, majd valamikor nekem is bejött ez a nyakban dolog, de annyira nem szerettem és levetettem, mondjuk a 6600-ással vagy a PDA-kkal már vicces lett volna:P Nah, röpke mobilnosztalgiának vége, egy éles kanyarral visszatérek az eredeti témához, szóval vannak azok a fityegők, amik pl. úgynéznek ki, mint az e szöveg mellett található képen. Néha látok olyan telefont is, amelyiken egy mobilbolt fél fityegőkínálata ott lóg és csak úgy kocognak egymáshoz a műanyag bizgerentyűk. E műanyag bizgerentyűk hangját hivatott elnyomni a zene, amelyet éjjel-nappal bármikor mindenre való tekintet nélkül hallgatnak hangosan a mobil 'zenegépek' utcán-buszon-padon-stb.
atom: Telefonos fityegő - Csőrikehorror
Aztán láttam egy érdekes kompozíciót csoporttársam telefonján. Egy vizilójelmezt öltött Csőrikéről van szó, amit kicsit közelebbről is megvizsgáltunk. Én arra a véleményre jutottam, hogy Csőrikét eszi egy viziló és még nem fejeződött be a táplálkozási folyamat.
Ádi azt is felfedezte, hogy Csőrike fejéből kiállló zsínor a viziló fején megy át, így egyfajta Csőrike-piercing-je van a vizilónak:P Akárhonnan is nézzük furcsa egy kompozíciót fröccsöntöttek össze a távol-keleti üzemben. Kiváncsi lennék, hogy kik és milyen felindulásból találnak ki ilyen figurákat...
Tovább a poszthoz
2 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr92408869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bonyi 2008.04.03. 08:28:12

Na, az utcán kihangosítva zenét hallgató hülyegyerekeken én is csak röhögni tudok... "ez tényleg lol"

Tommi 2008.04.03. 12:41:41

A csajok nálunk is ilyeneket hordanak a telefonjukon...

Írtam mailt...
süti beállítások módosítása