atom

Villahajtogatás Uri Geller nyomán - na jó nem úgy, csak simán kézzel

2008.03.29. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 6 komment komment
Villahajtogatás Uri Geller nyomán - na jó nem úgy, csak simán kézzel Tovább
Ma este startol a TV2-n az új tv-show, melynek házigazdája Uri Geller, aki elviekben "keresi az utódját".
Kiváncsi leszek, hogy milyen misztikumokkal jelennek meg a jelentkezők és arra is, hogy ezt mennyire színezik/teszik tönkre a tévés show-elemek. Magam hiszek Uri Geller legendájában, a kanálhajtogatásban, a csapágygolyók megtalálásában és egyebekben. Nem vagyok egy varázslóbolond, ha trükk, akkor tökéletes, ha igazi, akkor igazi...
Magam is tevékenykedtem annak idején a kollégium menzáján villahajtogatással. Eleinte még csak csűrtem-csavartam így-úgy a villákat, egyre kacifántosabban, majd egy idő után megszületett az első figura, a Bak.
Később még elkészítettem 8-9 darabot ilyen-olyan figurákból, aztán már megrendelésre is hajtogattam:P Ehhez persze nem kellett más, csak puszta kéz, villa és kevéske idő. A Kos elkészítésekor használtam egyedül segédeszközt egy körömcsipesz személyében.
Jelenleg már csak 9 darabból áll a 'gyűjtemény', kattints a képre, nagyobb lesz!
Tovább a poszthoz
6 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr89384853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tommi 2008.03.29. 12:02:27

A szó legpozítívabb értelmében:ÁLLAT VAAAAAGY!!! :DDD

pankeey 2008.03.29. 17:23:53

merleg rendel - koszonom.

ps.: a hallivudi villad hol van ?! :)

Atom · http://atom.blog.hu 2008.03.29. 18:35:26

Köszönöm a bókót Tommi:D
Kedves pankeey.. Én ikrek vagyok, azt sem csináltam... Mérleg is kicsit bonyolult lenne:P
Egyébként most esett le, hogy a bal alsó nem Alien, hanem Predator, csak mindig összekeverem a vs film miatt:P És annyira koncentráltam, hogy ne írjam, el, hogy megtettem:P nah már mindegy

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.03.29. 21:27:56

Nekem sosem jutott eszembe villával művészkedni, de kétségtelenül ötletes:) Az egyetlen evőeszköz, amivel le tudtak nyűgözni, az a kanálgép. Micsoda találmány! A skorpió baromira tetszik, lehet, hogy elkészítem:)

Anyika 2008.03.29. 22:43:58

Kés, VILLA, olló gyerek kezébe nem való! :D

Atom · http://atom.blog.hu 2008.03.30. 00:32:59

Scheerti! Publikálni, ha elkészül publikálni! Vagy minimum egy képet küldeni!:D

Tudod Anya, nem vagyok már gyerek... Viszont, ha nyaralni mentek, akkor én is megyek, mert tudod, a gyereket is vinni kell!:D
süti beállítások módosítása