atom

real G-mail

2008.02.22. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 10 komment komment
real G-mail Tovább
A minap belenéztem a postaládámba (nem, nem abba amelyikhez felhasználónév kell és jelszó), hanem a 3d-s való világban a lépcsőházban található olykor-olykor pattanásig feszülő tellítettségéről elhíresült levesládámba. Ehhez nem ajánlja fel a windóz, hogy megjegyzi a jelszavam, vagyis a kulcsom és sajnos nem véd a spamek, a temérdek reklámanyag ellen sem, amelyek évi postám súlyos kilóit, kb a 98%-át teszik ki... Nos visszakanyarodván az eseményekhez belekukkantottam a ládába és azt látom, hogy ott lapul egy G-mail... Egy fehér borítékszerűen hajtogatott lap, mely elején egy hatalmas Google felirat díszeleg.


Hamar be is futottam vele, hogy mihamarább megtudjam vajon mit akarhat tőlem a színes betűegylet, csak nem annyit kerestem velük, hogy ezt megjutalmazzák vagy talán zsarolólevél, mert lekaptak pár éve a műholdjaik amikor nudistrandon voltunk Horvátországban és fizetnem kell, hogy ne kerüljön be a GoogleEarth adatbázisába?
Nem... Egyik sem... Csak az AdSense PIN-kódomat küldték el, hogy majd a lassan-lassan gyarapodó pénzemet utalni tudják egyszer, amit azért kapok, mert akadnak páran, akik a jobb oldali menüsorban látható reklámokra kattintanak időnként:P
Tovább a poszthoz
10 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr25345460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

charlie 2008.02.22. 08:13:22

ja, ezt mar két hete megkaptam, neztem nagyban, hogy mi a fene, mit akar tolem a google.

aszittem gratulacios levelet kuldenek, mert 5 éve regeltem az adsensebe

pankeey 2008.02.22. 10:17:18

google has you...

pankeey 2008.02.22. 10:19:04

apropo: es nem a SPAM-ben landolt ?! :-)

Dr. Garai Gábor 2008.02.22. 10:32:36

Ha rá kattintok jobb oldalt a hírdetésekre, akkor te azért kapsz pénzt?
Ha igen, megbeszéljük majd a részemet, különben nem kattintok...

Anyika 2008.02.22. 10:48:22

Hurrá! Megbeszéljük majd, hogy a kölcsönöket milyen határidőre és kamatra adod.

Atom · http://atom.blog.hu 2008.02.22. 10:52:33

Pénzéhes banda! (velem az élen:P)
"50-es kamattal, megoldjuk okosba!"

Atom · http://atom.blog.hu 2008.02.22. 13:24:59

Jobb oldalon a "Google hirdetések" dobozban tartom őket...

pankeey 2008.02.22. 16:22:52

jogos, csak ha ad-blocker vagy egyeb franko dolgot hasznal az ugyes user, akkor nincs hova klikkelni.
perpill ebben a ff-ban meg nem tiltottam azokat, viszont nalam sincs hirdetes.

ie-ben sem... kicsit adminolj a blogodban legyszives! ;-)
->es utana adom a szamlaszamom en is

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.02.22. 21:31:56

Engem is nyaggatnak, hogy tegyek be, pénzt ugyan nem lehet vele keresni, de had örüljenek...
süti beállítások módosítása