atom

Valentin

2008.02.14. 07:01 | Atom | Szólj hozzá! 10 komment komment
Valentin Tovább

Gondolom az egyik legtöbbet használt bejegyzéscímet adtam én is, de azért készültem (egy kávé mellett a konyhában:P).
Kattints a képre, nagyobb lesz!


Boldogot!

Tovább a poszthoz
10 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr10338531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pankeey · http://blogeey.net/pankeey 2008.02.14. 09:20:02

csini :-))
jo dolog az arany kozeput :)

wildgica · http://wildgica.hu 2008.02.14. 10:19:38

Jó kis rajzocska! :) Keresem az öngyújtót... :P

Törzsvendég:-) 2009.02.16. 07:32:37

Hiába kattyingatok nem lesz nagyobb a kép,pedig de jó lett volna elolvasni.:-)

Törzsvendég:-) 2009.02.16. 11:17:22

Nem hagyott nyugodni a dolog,így hát elmentettem és megnéztem.Én az ellenző tábor vagyok,vagyis szeretek meglepetést adni,de nem kimondottan ezen a napon.De azért megkérdeztem a párom,hogy kapok valamit,mire ő -Hát nem vagy te se Bálint,se Valentin!Ez volt ám a meglepetés.:-)De azért nem haragudtam meg,valahol igazat adtam neki.Viszont éljen a szerelem,és ne csak ilyenkor.:-)
Ha szereted a Moulin Rouge-t,(Bár gőzöm sincs),ajánlom a Perhaps Love című filmet,na pont Valentinkor néztem.:-)

Atom · http://atom.blog.hu 2009.02.16. 19:09:07

Azt a lerobbant... nyitott vagyok a világra, de kínaiul musical? Kicsit még nehéznek érzem ezt a szöveg befogadását:P Már megszoktam s szeretem a kínai-keleti filmekben a háttérzenéket. Jah, azokban nincs szöveg:P Nem rossz, csak fura...
A belinkelt jelenet kissé összezavart. Már ami a zuhanás után történik. Biztos egészében érteném, így fura volt a befutó stáb:P

Törzsvendég:-) 2009.02.17. 08:36:18

Egy filmet forgatnak,ami egy szerelmi háromszögről szól,de közben a három szereplő között az életben is volt egy szerelmi háromszög.És jelképesen beleviszik a filmbe a történteket,az jelentette a zuhanás,hogy az idősebb fazon kilépett a csaj életéből.A többit meg nem, mondom el,nézzd meg.:-)Én már lassan kantoniul meg mandarinul fecsegek.Egyébként csak az első 40-50 film a szokatlan utána jó lesz.:-)Na azért nem erőszakoskodok,kevesen veszik be az ázsiai filmeket,pedig tele van érzelmekkel ,emberi problémákkal,értékekkel.Nagyon jó zenékkel és vágással.Bár ez csak az én véleményem.Én is nyitott vagyok a világra.:-) Azért nem annyira musical ám.
süti beállítások módosítása