atom

Melvin a szuperhős - Jeff Dunham

2008.01.06. 08:00 | Atom | Szólj hozzá! 9 komment komment
Melvin a szuperhős - Jeff Dunham Tovább
Achmed a halott terrorista már vendégeskedett a blogomon, először bemutatkozólag, másodjára pedig karácsonyi különkiadásban. Nagyon csípem Jeff Dunhamot, szerintem profin űzi a szakmáját:D Erről nagyon meggyőzött az, hogy megnéztem az egészestés műsorát, melyben minden bábja szerepel.
Az első percekben persze figyeltem, hogy: "Jé, alig-alig moccan a szája... Ügyes..." - később  már a bábok életre keltek (amire végülis hivatott létezésük), szinte végig külön személyiségként láttam őket:D Ajánlom, nézzétek meg. Aki pedig nem tudná beszerezni, addig nézze meg Melvint, a szuperhőst, magyar felirattal, Ádi jóvoltából:

Ha nem látnád a videót, kattints ide!
Tovább a poszthoz
9 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr10286282

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: excel vba training london 2019.05.27. 18:19:21

Vadállatokról képek - Képek vadállatokról

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VicGilson · http://spiritus.blog.hu 2008.01.06. 12:33:14

Ez ATOM NAGY!!!
:D
Na EZ humor!! Ritka profi a srác!
Köszi a videót!! Végig szakadtam rajta!
:'-)

Luos 2008.01.06. 14:30:34

ha "dunham szikrája" ra kerestek youtubeon, megvan az egész show , feliratosan.

Papppa 2008.01.06. 15:20:14

hát normálisan nincsenek megcímkézve,nem is találtam rá,azért tettem fel!
Antal maga meg belőlem él??:D

Atom · http://atom.blog.hu 2008.01.06. 19:25:24

Kedves Papppa! Nem magából élek, csak szeretem beszúrkálni a videóit. (magam is szerettem volna feltölteni, csak nemtom, hogy mivel kell feliratot beégetni:P)
Achmedet, Melvint, Mogyit, Waltert, Mogyit és Jose Jalapenot nem kell összehasonlítani, mindegyik külön karakter...

pappa 2008.01.07. 19:30:18

óóó,én megharcoltam érte!:D
majd elmesélem jól!
Meg viccelés volt,jöhet a reklám mindig!:)
süti beállítások módosítása