Emlékeztek még arra bejegyzésre, melyben James May szeme sarkában könnycsepp gyűl a meghatódottságtól, midőn 407km/h-val szeli a levegőt egy németországi tesztpályán a világ egyik leggyorsabb autójával, a Bugatti Veyronnal? (aki nem emlékszik kattintson ide)
A Veyron-fétisizmus természetesen bejárta már a világot, vannak tisztelői, vannak gyűlölői, én inkább körbefutnám nyolcszor és lefotóznám 1GB-nyiszor, minthogy leköpdössem ill. fújjogjak.
A Totalcar blogján, a belsőségen Orosz Péter épp egy Veyron-utánzatra lelt Shanghaiban nemrégiben, igaz csak játékautó formában. Nos, hogy idézzem őt:
"Persze a Föld lapított gömbölyűségéhez hasonló felfedezés 2007-ben, hogy a Kínában gyártott cucc nagy részéért nem kell elmenni Kínáig, hiszen a világ többi részének szánják, azért jó meggyőződni róla, hogy egy távirányítós Bugatti Veyronért tényleg csak a Tescóig kell eljutni, és nem a sanghaji Természettudományi és Technológiai Múzeumig. Mielőtt megfulladt volna a rádőlt reklámlevelekben, Atom olvasónk beszkennelt egyet:"

Kattints a képre a bejegyzés olvasásához!
Tovább a poszthoz
A Veyron-fétisizmus természetesen bejárta már a világot, vannak tisztelői, vannak gyűlölői, én inkább körbefutnám nyolcszor és lefotóznám 1GB-nyiszor, minthogy leköpdössem ill. fújjogjak.
A Totalcar blogján, a belsőségen Orosz Péter épp egy Veyron-utánzatra lelt Shanghaiban nemrégiben, igaz csak játékautó formában. Nos, hogy idézzem őt:
"Persze a Föld lapított gömbölyűségéhez hasonló felfedezés 2007-ben, hogy a Kínában gyártott cucc nagy részéért nem kell elmenni Kínáig, hiszen a világ többi részének szánják, azért jó meggyőződni róla, hogy egy távirányítós Bugatti Veyronért tényleg csak a Tescóig kell eljutni, és nem a sanghaji Természettudományi és Technológiai Múzeumig. Mielőtt megfulladt volna a rádőlt reklámlevelekben, Atom olvasónk beszkennelt egyet:"

Kattints a képre a bejegyzés olvasásához!
Szólj hozzá! komment