atom

Bútorkiegészítés - ezentúl ülve alszom

2007.11.30. 08:00 | Atom | Szólj hozzá! 5 komment komment
Bútorkiegészítés - ezentúl ülve alszom Tovább

Lakásom felújítása alatt Ausztriában kiszemeltem magamnak egy "tévénézős" széket. Akkor Taki jóvoltából szülinapra vagy karácsonyra vagy csak úgy megkaptam. Azóta rengeteget ücsörögtem már benne, volt mikor aludtam is, reggelig. Általában ölembeveszem laptopom és ontom nektek a bejegyzéseket e székben ringatózva (most is ringatózom:P). Aztán nemrég kezdtem el gondolkodni rajta, hogy kéne egy lábtartó is hozzá, hogy ne állandóan a papírkosárra helyezzem csülkeim. Osztrákiában jártunk, bútorboltot láttunk, lábtartó megvéve, Atom örömére:)
Hát nem szupi?! Akkora a kényelem, hogy ezentúl ülve fogok aludni:D Valahogy így:

Utólagosan megjegyezném, hogy a kósza gondolatot már tényekkel is meg tudom erősíteni, többször sikeresen szundítottam már az új "pihenőrendszeremben":D

Tovább a poszthoz
5 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr68217150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wildgica · http://henrietta.klog.hu 2007.11.30. 13:22:43

Wehhe, nagyon jó lett ez a gif. :D

pankeey 2007.12.01. 10:36:46

lett volna meg par nyaktoro mutatvanyos otlet a fantaziamban, de muris volt emez is.

//nyeritos rohoges ;)

Hilja 2007.12.02. 21:28:25

Asszem ezt én is kipróbálom, biztos kényelmes! :D (ÁLLAT VAGY!)

Seby 2007.12.04. 09:57:45

Fordítva használod a lábtartót! .-)
(mint ahogy én szoktam...)
Elvileg a magasabb részének kellene közelebb lennie a székhez.
De a lényeg, hogy így is jót alszol! :-)

Atom · http://atom.blog.hu 2007.12.05. 00:53:17

:D Azt már én is nézegettem, hogy merre melyik része álljon, aztán úgy vagyok vele, hogy éppen ahogy. Egyébkén jelenleg is fordítva van és így is kényelmes:P :D Az előbb majdnem elaludtam:P
süti beállítások módosítása