atom

Szégyenlős Ági

2007.11.13. 07:59 | Atom | Szólj hozzá! 3 komment komment
Szégyenlős Ági Tovább
"Csütörtökön derült ki, hogy az olimpiai bajnok úszó Kovács Ágnes még október 30-án egy előre be nem jelentett doppingellenőrzés során 25 ml mennyiségű mintát szolgáltatott, mely az előírt minimummennyiséget (75 ml) nem érte el." - index.hu

Szerintem csak nem merte bevállalni, hogy már elvégezte a dolgát a medencében... :P
Tovább a poszthoz
3 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr94227078

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: proxi.com.ar 2018.04.23. 03:35:13

Bulvár Terror ! VALAKINEK azzal van a problémája, hogy Anne Trump már egy hónappal ezelőtt megmondta hogy valami történt Svédországban , pedig akkor még nem is történt semmi "Járókelők közé hajtott egy teherautó Stockholm sétálóutcáján" - smx magaZin blog

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bonyi Z. · http://bonyi86.blogspot.com 2007.11.13. 13:44:42

Én bevallanám... Pláne, ha ezen múlna az olimpiai részvételem. Ha tényleg indulhatnék, talán még olyat is, amit nem is csináltam meg. :D

Horváth Csaba 2007.11.15. 14:06:55

Én szívesen megpisiltetem Ágit, ha levetközik mesztelenre!

Atom · http://atom.blog.hu 2007.11.15. 19:43:03

Nem mondom, hogy én nem:P
süti beállítások módosítása