atom

Apache - egy 1977-es átdolgozás, a régi klippek újabb röhejes gyöngyszeme

2007.11.03. 08:00 | Atom | Szólj hozzá! 6 komment komment
Apache - egy 1977-es átdolgozás, a régi klippek újabb röhejes gyöngyszeme Tovább
A minap szokásos "eszembejutott egy dallam, hazamegyek megkeresem a youtube-on" tevékenységet folytattam a Shadows - Apache című szám kapcsán. Megtaláltam a klippet, egy nagyon régi felvétel, nyugtáztam is magamban, világsláger. Ide kattintva látható a klipp.
Aztán ezek után valamilyen úton-módon eljutottam egy 1977-es feldolgozáshoz, Tommy Seebach jóvoltából újra felcsendült, immáron modernebb hangzással és indiánlányokkal az ismert dallam. Viszont amiért most ezt megosztom veletek:
Nézzétek meg a klippben Tommy Seebach mozgását, bajusza alól kikandikáló állandó vigyorát és az egészet úgy egyben. Én csak röhögtem rajta... Nem keveset...

Ha nem látnád a videót kattints ide!
Kb hasonló mennyiségű röhögés lett rajtam úrrá, mikor olvastam a blogom (igen, néha én is olvasom, hogy miket írtam régebben:P) és megtaláltam azt a videót, amelyben németül mond el Louis de Funes egy receptet. Haláli:)
Tovább a poszthoz
6 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr32188220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doubting thomas 2007.11.03. 11:18:40

wazz ez halálközeli élmény :DDD

Pappa 2007.11.12. 12:13:05

Ettől független,szerintem gyönyörűen énekel Tommy a klippben!

Atom · http://atom.blog.hu 2007.12.12. 00:00:06

ez a Cannibal Corpse tényleg üt:D
süti beállítások módosítása