atom

Elöregedett az XP-m, két és fél év hiba nélkül

2007.10.30. 08:00 | Atom | Szólj hozzá! 4 komment komment
Elöregedett az XP-m, két és fél év hiba nélkül Tovább
Meguntam. Megtettem. Újratelepítettem. 2 év és 4,5 hónap után úgy éreztem, kicsit lassú a gépem egyes helyzetekben.

2005. június 15-én megvettem a laptopomat, aznap feltelepítettük az XP-t. Azóta mindig csak halogattam, de tegnap este tengernyi időm volt és nekiálltam a frissítésnek. Alapjában véve nem volt nagy a káosz, mondhatni hiba nélkül teljesít a gép, megannyi program fel-le telepítése után is.
A hibák ennyi idő után: készenléti üzemmódból nem tudott visszalépni az windózba,
Az indulás* és leállás** kicsit lassú volt, tulajdonképp ebbe fáradtam bele és abba, hogy a "program files" ill. a "windows" mappám már elfoglalta a fél winyóm. Meglepő, hogy nem voltak lefagyások, sem kékhalál. Miután felállt a rendszer már zökkenőmentes volt a munka. Na ja...

*0perc 0mp - bekapcsoló gomb megnyomása
 1perc 06mp - bejelentkező képernyő megjelenik
 2perc 05mp - asztal megjelenik, de még betölt
 4perc 35mp - használható a rendszer
** 2perc 17mp-ig tartott kikapcsolódni

Szerencsére két winyóm van, így nem olyan hirtelen az átállás. Jelenleg is az "öreg" rendszert használom, majd ha meglesz minden program, akkor kicserélem a lemezt.
Ja, az új rendszer 90%-os programtelepítettséggel 1perc 5mp alatt használatra kész és 10-15mp alatt képes leállni.
Tovább a poszthoz
4 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr19211927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pankeey 2007.10.30. 08:39:02

\o/

ujraraktad??? ezt is megertuk, jejeje, gratulalok!

\o/

Dr. Garai Gábor 2007.10.30. 10:21:43

Meg csinálhatnád az enyém is.... Előre is köszi!

wildgica · http://henrietta.klog.hu 2007.10.30. 11:16:14

Nem semmi, hogy ilyen sokáig bírta! :) Na megyek is linuxot telepíteni... :P ;)

charlie 2007.10.30. 18:23:40

Ááá, két év az semmi, a nyaron raktam ujra a 3 éves win telepiteseket, amiket a gyerekek hasznaltak. Mindegyik ment rendesen :)

(ujrarakni is csak azért raktam, mivel egyszerubb igy programokat és drivereket frissiteni, mint minden gepen feltelepiteni)
süti beállítások módosítása