atom

*megjegyzés*

2007.10.24. 07:59 | Atom | Szólj hozzá! 3 komment komment
*megjegyzés* Tovább
Ma nem kaptok tőlem bejegyzést:(
Kicsit későn értem haza tegnap Pestről, a kiállításról, kiválogattam a képeket aztán még fel kellett tölteni őket... Na ja, aztán ezekben a percekben állunk neki Gabesszal az empátia-előadásnak, amire nem tudtam készülni semmit:P (frissítve: elaludtam... nem értem be suliba...)
IJ! Hazaérve 14 fok várt a lakásban, nem halogattam tovább, befűtöttem a kégliben:P (Mások már régóta a lágy melegben tespednek, én eddig még tűrtem...) Jah, ez van, hideg van... --személyes információk közlésének vége--
Szóval nézegessétek csak a képgalériát az autókról és az "akárhogyis számolom nemértem árú Maybach Exelero"-ról. (azt mondták a helyszínen, hogy egymillió euróba kerül, a neten találtam nyolcmillió dollárért is. szóval számolgatom, de sok... túl sok... egy autóért...)
A képek egy bejegyzéssel feljebb:D
Tovább a poszthoz
Címkék: blog atom
3 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr8205532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anyika 2007.10.24. 11:55:14

No, no szülinap?? Én nem is tudom miről beszélsz..de az enyém tudod mikor lesz, . ha azokra az autókra gondolsz.Anyika

wildgica · http://henrietta.klog.hu 2007.10.24. 15:30:55

Most lehet, hogy lemaradtam valamiről, de: milyen empátia előadás?

Atom · http://atom.blog.hu 2007.10.24. 16:46:50

Lett volna egy referátumom reggel nyolckor, az empátiáról tartottuk volna. Mivel elaludtam elmaradt az óra:P
süti beállítások módosítása