atom

Marky Mark - Ha már tegnap nem sikerült:P

2007.10.21. 08:00 | Atom | Szólj hozzá! 2 komment komment
Marky Mark - Ha már tegnap nem sikerült:P Tovább
Nos mostanság több filmet is láttam Mark Wahlberg főszereplésével és akarva-akaratlanul előhozta emlékeimet a régen annyira bálványozott számokról. Akartam is írni egyet kedvenc slágeremről, erre meg összehoztam egy New Kids On The Block posztot véletlenül:P
Sokak kedvencei voltak Marky Marktól a Happy People és a Good Vibrations. Nekem ezek amolyan második-harmadik számok voltak képzeletbeli kazettámon, az első helyezett mindig is a rongyosra halgatott United volt.
"Prince Ital Joe feat. Marky Mark -- United" - így néz ki egészében és, hogy miért is tetszett annyira? Nem tudom, talán a dallam, talán a ritmus, talán a refrén, nem tudom... Viszont annyira szerettem, hogy sok spórolás után még az eredeti kazit is megvettem ami még most is megvan:)

Ha nem látnád a videót kattints ide!
Tovább a poszthoz
2 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr38191671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pandy 2008.05.10. 16:52:09

Bár kiscsikó korom óta jelentősen elalternálódtam,de az MTV akkoriban zenét nyomott!
Ma már egy 10-18 évesnek hiába említenénk (tisztelet a kivételek) Marky Mark-ot,Scatman-t,Soul Asylum-ot,Nirvana-t....Van helyettük egy nyuszilány 8 szavas mondatokkal,szállodaörökös...Meg Győzike.

Jó volt a 90-es évek...kár,hogy felnőttünk!

Momo 2008.11.25. 22:23:45

Mark van, volt, lesz. :)
Azok a kilencvenes évek.., sok régi szép emlék jut eszembe.
Én Marktól a You Gotta Believe után a Good Vibrationst szerettem, de jó volt még a United és a Life in the Streets is. Forever 90's...
süti beállítások módosítása