atom

Retro tűzoltóautó 2 - Oltani mindennel lehet (Trabival is)

2007.10.08. 08:02 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
Retro tűzoltóautó 2 - Oltani mindennel lehet (Trabival is) Tovább
Nem vagyok túl nagy tűzoltórajongó, de amikor a városban találkoztam egy Zuk típusú tűzoltóautóval, akkor erős fotózási kényszer lett úrrá rajtam s kattogtattam a gépet, hogy megoszthassam Veletek! A minap a firetrucks.uw.hu weboldalon kalandoztam (ne kérdezze senki, hogy miként keveredtem oda!), amikor szembeötlött ez a kép, és bár nem én fotóztam, de újra úrrá lett rajtam az érzés, hogy ezt meg kell osztanom Veletek.
http://firetrucks.uw.hu/kepek/extra/trabant1.jpgNos mi a véleményetek? El tudja valaki képzelni szolgálatteljesítés közben a kis trabit? Igaz, hogy a helyszínre való kiérkezés sem túl gyors, bár lehet, hogy ez valamilyen spéci verzió (a kerekeiből ítélve nem az). Nagyon kafa, nekem nagyon tetszik, a keresőfénytől elkezdve minden van rajta, ami egy modern tűzoltóautó elengedhetetlen tartozéka, és valljuk be: előnyös, mert nem rozsdásodik, a duroplast pedig nem ázik át hamar, abszolút ideális...
A következő kép nem jeleníthető meg, mert hibákat tartalmaz: „http://firetrucks.uw.hu/kepek/extra/trabant2.jpg”.Szegénykének biztos meggyűlik a baja a plusz rakománnyal és a sok kazánlemezzel:P
Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr13174683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása