atom

Romlott áru - kiborult a bili, és a vezetői jótanács, Smatch-titok

2007.10.02. 08:02 | Atom | Szólj hozzá! 7 komment komment
Romlott áru - kiborult a bili, és a vezetői jótanács, Smatch-titok Tovább
A következő kép nem jeleníthető meg, mert hibákat tartalmaz: „http://www.match.hu/image/marketing/logo.jpg”.Kiborult a bili... Nem először akadt problémám a Smatch ill. Match boltok egyes termékeivel, idáig ezeket lenyeltem, viszont most felhúztam magam.
Először a Profi-tej varázslatos csomóssá válásával kellett megbírkóznom, azóta csak normális tejet veszek. Aztán augusztus végén vettem citromlét, ami 2008-as januári szavatossági ideje helyett már szeptember elején megpenészesedett, azóta csak Olympos citromlevet veszek. Pár hete vettem egy darabka csemege-sajtot, aminek már állott tejszaga volt, azóta nem vettem ott sajtot.
És a legújabb: a múlt héten, pontosabban szeptember 27-én beugrottam hazafelé a boltba, és levettem a polcról egy Globus majonézt, amivel egyből mentem is a pénztárhoz. Tegnap este kisajtoltam előző majonézesflakonom tartalmát, majd ma megkezdtem az újat. Amint falatoztam azt láttam a flakonon, hogy szeptember 26-án lejárt. Elővettem a naptárt, visszaemlékeztem, majd étkezésem befejeztével elmentem a boltba kissé gőzölgő agyvízzel. A polcon még mindig árválkodott egy 09.26-án lejárt majonéz (ez október elsején volt), így rögtön hívattam a boltvezetőt. Kisvártatva megérkezett a helyettes, elmondtam neki negatív tapasztalataimat a romlandó termékekkel kapcsolatban, utána pedig rámutatva a majonézre kifejeztem nemtetszésem az ügyben, és büszkén feszítve vártam mi lesz. A boltvezető rögtön levette a polcról az egy darab lejárt majonézt, majd készségesen a kezembe nyomott egy új flakont és elnézést kért. Elmondása szerint a lejárati időket számontartó két ember közül valamelyikük figyelmét elkerülte a majonézespolc. Továbbá azt is elárulta, hogy természetesen a "Profi"-termékek az élelmiszerüzletág egyik legalját képviselik, és ha tehetem mást vegyek. Sajnos Ő egy kicsi pont a rendszerben, nem hallja meg senki a panaszait, hiába jelentenek hónapról-hónapra. Tudom, hogy nem fogják kivonni egy-két eset miatt egyik terméket sem a kínálatból.
A plusz tanács: hentesáruból ha tudok csak Kaisert, vagy Ságát vegyek, mert tudna mit mesélni. Azért ez elég kemény... ...tudna mit mesélni. Hogy induljak így nyugodt szívvel hentesáruért? Ez elegendő volt számomra ahhoz, hogy ezentúl nagyon megnézzem mit és hol veszek, és arra is odafigyeljek, hogy meddig tart a szavatossági ideje. Ti is figyeljetek oda és sajnos a minőségért, a normális élelmiszerekért mélyebbre kell nyúlni a pénztárcában, hiába van a nyakunkon már megannyi olcsó hyper és szupermarket.
Tovább a poszthoz
7 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr46182837

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: dibujos de navidad para colorear y recortar 2017.11.27. 14:53:40

Egy hét újbor – Szentpéteri Borpince Néró Rosé Válogatás 2017 - A Borrajongó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

igen, megint a Bonyi · http://piv.pivpiv.dk 2007.10.02. 09:28:44

Te lenyelted ezidáig a problémás termékeket? Uhh... Van gyomrod! :D
Na jó, nem kötözködök. Ajánlom még fogyasztásra Kaiser és Sága mellett a Pápai Hús termékeit is. :)
Ellenben óvatosan: homar.blog.hu/2007/09/28/a_nem_vegetarianus_rizs

Dr. Garai Gábor 2007.10.02. 09:29:39

Nincs mese, csak a KISBOLTBAN szabad vásárolni!!!

wildgica · http://henrietta.klog.hu 2007.10.02. 11:33:15

A Ságáról tudnék mit mesélni...

Bonyi Z. · http://bonyi86.blogspot.com 2007.10.02. 13:23:19

A hazait ne szidjuk, legalább! ;) Egyébként meg finom.

Atom · http://atom.blog.hu 2007.10.02. 23:04:44

Bonyi ne cseszegess, mert előveszem a büntető tekintetem! Amúgy a Sága füstölt párizsi az egyik kedvencem:)
Dr Garai Gábor: A bejegyzés végéről publikálás előtt az általad írt hozzászólást töröltem ki. Tudtam, hogy ezt írod, nem akartam lelőni a poént, így nagyobbat röhögtem:D
Wildgica: könyörgöm ne mesélj! Addig eszem meg a hentesárut amíg nem részletezik, hogy mi van benne:P Már szidták, de nem figyelek oda:P

ikocka · http://kocka.blog.hu 2007.10.03. 02:43:38

Smatch/Match-ben mindig meg kell nezni a termekek lejarati idejet, ez alap... mar millioszor megtortent, hogy az elotte kisbolt volt Match lett boltban, ahol 10 eve ismernek, meg engem is atvagtak azzal, hogy nem neztem meg a lejaratot, aztan vittem vissza es 10 eves ismerosok nem akartak visszacserelni, jott is am az asztalcsapkodas es aztan bocsanatkeres

Krisztina 2007.11.05. 14:26:07

Én a Smatch boltban vásároltam egy Tibi Drazsét, amiben kukacos volt a mogyoró, és egy lepke is lakott a zacsiban. Annyit mondtak, hogy kivizsgálják, valószínű a tárolással volt a gond.
süti beállítások módosítása