atom

Jéghegy, egyenesen előttünk!

2007.09.25. 08:00 | Atom | Szólj hozzá! 2 komment komment
Jéghegy, egyenesen előttünk! Tovább

A lerobbant gyárépület a kitört ablakaival már a bejáratnál visszavisz a múltba, ha akarom, egyből a Titanic fedélzetére. Antré gyanánt kaptam egy beszállókártyát, onnantól fogva a kártyán szereplő utasként tiszteleghettem teremről-teremre. Austin Partner, 40 éves angol családapa voltam, foglalkozásomat tekintve bróker, első osztályon utaztam Kanadába, egyedül.

Az első terem hatalmas volt, hatalmas képek lógtak a falon egy hatalmas hajóról, egy hatalmas jegyszedővel a háttérben kezdtem úgy érezni, hogy elhatalmasodik rajtam a pillanat, így hát továbbmentem. A második terem eléggé elgondolkodtató, drámai, sötét és dermesztő volt. A falakon idézetek, tények, a katasztrófában odaveszett emberek portréi lógtak, mindemellett sejtelmes hangok fagyasztották meg a levegőt. Néha harangkongás hallatszott, ugyanis itt állították ki a terem közepén azt a harangot, melyet Frederic Fleet őrszem háromszor megkongatott a Titanic árbockosarában és azt kiáltotta, hogy „Jéghegy egyenesen előttünk!” – Még a hideg is kirázott, döbbenetes volt.

A cikk folytatódik, kattints ide!

Kattints a képre, galéria nyílik!

Tovább a poszthoz
2 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr77175741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

igor2 2008.09.28. 00:33:28

ÉN is voltam rajta, marha jó volt.

Atom · http://atom.blog.hu 2008.09.28. 14:40:50

Nekem is tetszett, persze én is egy kicsit arra számítottam, hogy majd "ott lesz kikötve a Titanic", de hamar kapcsolt az agyam és más szemmel néztem a relikviákat... Jó volt...
süti beállítások módosítása