atom

Zuboly koncert - Homeopátia és Withyou a pincében

2007.09.16. 10:39 | Atom | Szólj hozzá! 4 komment komment
Zuboly koncert - Homeopátia és Withyou a pincében Tovább
A következő kép nem jeleníthető meg, mert hibákat tartalmaz: „http://zuboly.com/headernew.jpg”.Tegnap este Zuboly koncerten voltam az Agora-pincegalériában, nagyon jó volt, sirály-király.
A Zuboly együttest leginkább a szorgalmas Petőfirádió hallgatók ismerik nálunk, 2-3 számukat folyamatosan sugározzák az éterbe, fővárosunkban már a Szigeten is koncertet adtak, sok ember, nagy siker. Legismertebb számuk a "With you" azaz a "Százmillió tépés Magyarországon", melyet az apró közönség nagyon nagy ujongással fogadott és énekelt az együttessel, de a Homeopátia is fergetegesre sikeredett. A Zuboly még nem annyira ismert (legalább is az én ismerőseim nem hallottak róla), de úgy tűnik, hogy kezd kialakulni a kultuszuk, mert mint épp beszámolok róla, nem csak én voltam ott:D Keverik a népzenét a modern slágerekkel és ezt úgy teszik, hogy az nagyon jól szóljon együtt:D Fantasztikus koncertet adtak, rögtönzött számokat játszottak, Vanilla Ice (Áss, áss bébi!) és McHammer (Kérsz taslit?) dallamaitól Jean-Michelle Jarre Oxigenjéig szólt minden a furulyákból, dudából, bőgőből, szaxofonból és egyéb hangszerekből. Tényleg jó volt, érdemes volt elmenni... Én már csak az elmaradt Don Giovanni-t hiányoltam...
Már alig várom a következő koncertjüket, addig meg hallgatom az albumukat, amit a dalok.hu-ról vettem/töltöttem:P
Klikk a képre, galéria nyílik.

Itt meg a százmillió tépés egy koncertfelvétele látható:D

Ha nem látnád a videót kattints ide!
Tovább a poszthoz
4 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr21166657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pankeey 2007.09.16. 14:40:41

melyik kep? hol a gallerie ? (*gondol-gondol* [smileey])

Pappa 2007.09.17. 00:08:49

Jee,B. U. S. A. Pista!

Irédy Dénes · http://www.alon.hu/blogs/index.php?blog=11 2007.09.17. 11:34:46

maga felé hajló kezű szentes odaadással:
www.kimozdulo.hu/zuboly
:)

Irédy Dénes · http://www.alon.hu/blogs/index.php?blog=11 2007.09.17. 11:37:49

maga felé hajló szentes odaadással:
www.kimozdulo.hu/zuboly
:)
süti beállítások módosítása