atom

Hendrix esete a paraszt-prímással – Napra-koncert a karneválon

2007.08.27. 08:02 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
Hendrix esete a paraszt-prímással – Napra-koncert a karneválon Tovább
A Napra együttes pénteken este lépett fel a városházánál emelt színpadon, s elmondhatom: nagy sikerrel. A Napra együttes zenéjének közös kiindulópontja a Kárpát-medence népzenéje, és ezt értelmezik újra korunk kulturális ismereteiben.
 
„Segítségnek próbáljuk meg elképzelni, hogyan viselkedett volna egy 1800-as évek végén élõ paraszt-prímás, ha megmutatják neki például Jimi Hendrix zenéjét.” – olvasható a honlapjukon a stílus-meghatározás.
 
Már a hangolás alatt letelepedtem a téren és fürkésztem a színpadon hangszereikkel felbukkanó alakokat. A gitárokat és a dobot látva már valamilyen rock-koncertes előadásra számítottam, de közben feltűnt egy hegedű, egy tangóharmonika és a színpad szélén már ott pihent egy cimbalom. „Te jó szagú! Mi lesz itt?!” – gondoltam magamban és előkészítettem füldugóimat ill. megtervezetem az egyre gyarapodó tömegen keresztül vezető menekülő utamat.
 
A koncert elkezdődött, de nem akartam és nem is tudtam volna menekülni, mert a tömeg csak nőtt és nőtt. Mi van itt gyerekek? Ütemesen rángatózik a lábam...

A cikk folytatódik, kattints ide!
Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr74149627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása