Audik, BMW-k, Mercedesek, Volkswagen Passatok és 1-2 Alfa
Általános tény, hogy a fent említett autók nagy része valamilyen gyártási hiba végett nem működő indexxel kerül forgalomba (leszámítva az Alfa Romeokat). Tudom, hogy én hozzátok képest kicsi vagyok (Fiat Seicento), viszont kicsi a bors és erős, mert ha nem indexeltek, akkor egyszer majd nem tudom kivédeni és belecsúszok valakibe, biztosíthatlak benneteket, hogy nem bogárpiszokként fogtok lemosni a szélvédőről. Lehet, hogy én látok rosszul a kombi Passatok mögött hagyott koromfelhőtől vagy tényleg a gyár hibázik, nem tudom, de ez így kissé veszélyes szokás... ...na mindegy...
...eladáskor nyugodtan írjátok bele a 500ezer kilométeren is túl lévő autó szélvédője mögötti papírra a "90.000.km-t futott" alá, hogy: "0 villogásos indexek".
Az Alfákkal meg nincs ilyen gondom, közülük csak páran hajlamosak arra, hogy kivágnak elém, mert hát az Alfa Romeo az mégis csak egy olasz sportkocsi, úgyhogy nem lehet rá szégyent hozni, de aprócska észrevételemet jelezném:
Néha a kikanyarodó Alfa Romeo gyorsulási együtthatója erősen befolyásolja az én fékezési együtthatómat, mivel szeretném elkerülni az ütközési energia karosszériára és emberi testre gyakorolt hatását. Tisztelettel jelentem, létezem, ott vagyok, én is jövök-haladok.
Szólj hozzá! komment