atom

Csorda: Vasárnap reggel - érdekes szövegű szám

2007.07.11. 08:00 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
Csorda: Vasárnap reggel - érdekes szövegű szám Tovább

Nemrégiben vasárnapra klippeket kerestem, hogy azokat posztoljam és akkor találtam rá erre a számra, mely a vasárnap reggelt érdekesen mutatja be. Igazság szerint a refrénig azt hinné az ember, hogy a másnapos reggelről van szó, erre a refrénben meg odbiggyesztik rögtön az első sorba, hogy:

"És most vérbefagyva fekszem a földön
Az utolsó előtti percemet töltöm"

Érdekes, de itt az egész szövege akit érdekel esetleg:

Csorda : Vasárnap reggel
Egy kicsit rámszakadt az ég
Körülöttem sok-sok törmelék
Napfény és felhő darabkák
Négyszáz tonna égbolt zuhant rám

Szemembe egy esőfelhő ért
Kiszúrta magának már rég
Egy kissé szétszórt vagyok
Összetörtem néhány csillagot

Ref.:
És most vérbefagyva fekszem a földön
Az utolsó előtti percemet töltöm
Kimásznék én az égbolt alól
Csak ne lenne ilyen dögnehéz
Dögnehéz, dögnehéz...

Egyszerűbb lett volna az egész,
Ha egy húsklopfoló bárddal nyomnak szét
Vagy kilőnek egy nagy-nagy csúzliból
És az ózonpajzs a koponyámba hatol

(Ref.)

Nincs mit tenni, rámszakadt az ég
Legalább látom, milyen szép
Színes szivárvány játszik hasamon
Kár, hogy közben lassan agyonnyom

Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr43111940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása