atom

Fekete-Fehér Február 28/1: A kiskapu

2014.02.01. 18:39 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
Fekete-Fehér Február 28/1: A kiskapu Tovább

A szombathelyi Sugár úton sétáltam szombat délután, orrig bebújva a kabát nyakába, meg-megcsúszva a járda jégbordás foltjain. Az egyik sarki házhoz érve láttam, hogy épp akkor ért haza a ház ura. Becsukta maga mögött a nagykaput, majd a kerítésbe kapaszkodva, óvatosan oldalazott a havas garázslejáró melletti kis peremen a bejárati ajtóhoz vezető járdáig. Kicsit furán is néztem rá, hogy miért nem a kiskapun megy be magabiztosan, csúszásveszély nélkül, aztán odaérve megértettem: Ha a házam kerítésénél így einstandolná a természet a kiskaput, azt hiszem én is zokszó nélkül közlekednék a nagykapun át.

28_01.jpg

További Fekete-Fehér Február fotók itt.

Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr905793162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása