atom

Mondatokban

2011.04.17. 13:27 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
Mondatokban Tovább

Telefonban: Kukurikúú! - mondja Hanzs. - Tessék? - kérdem, majd ő újra: Kukurikúú! - erre én: I-Á! - Na jól van akkor, felismertük egymást:) - köszön be Hanzs, akinek beceneve Csacsi, s engem Busa nyomán sokszor Kokasnak hív.

Úton: Én ilyen extrém alvó vagyok. Gyorsabban alszom el, mint a lámpa. Figyeld! Zzzzz... - mondja Krinyó, és tényleg. 1 percen belül már aludt is a buszban. Én is néha gyorsan alszom el. Volt rá példa többször is, hogy beszélgetés közben a mondat közepén elkussoltam...

Focimeccsen: Nézd mekkora távcső! Én nem vagyok fotogén, le ne fotózzá! - mondja az egyik hétvégi meccsen emberünk, akit természetesen nem akartam lefotózni, ugyanis nem azért mentem a meccsre, hogy szotyizó, borvirágos orrú, csillogó melegítős de kalapot viselő embereket fotózzak. Azt hiszem egyszer majd lövök egy sorozatot az ilyen emberekről is...

Buszban: Épp átrohant előttünk rengeteg őz, viszonylag kis távolságon belül többször is, mire elkezdtek beszélgetni a srácok a vadról, idővel Mike kifakadt: Nem mindegy ezeknek, hogy mikor zabálnak füvet? Nappal a vadászok etetik őket, éjjel meg ők vadásznak autókra.

Később: Bazz'! A viledák menjenek az erdőbe, ne az útra. Én sem autózom az erdőben! - mondja Gyuri, s megjegyzem, a "Viledák" a szarvasok, a szarvasbőrkendő miatt.

Focimeccsen: Ez biztos homokos.- mondja mögöttem egy vidéki szurkoló mire a másik: Mér? - erre az első:Há' mer csak nők fényképészek a faszik nem. - elgondolkodtam, hogy vajon ezt mire alapozza, lévén hogy a sajtófotósok (szerintem) kilencvenvalahány százaléka hímnemű. De tényleg, konkrétan főállásban dolgozó sajtófotós nő például Szombathelyen csak egy van. Szóval nem értettem. Meg különben sem vagyok fényképész. Sajtófotós vagyok, és az nem ugyanaz. Mindegy...

Szerkesztőségben: Bazz' de rossz fényképarcom van.. ..hééé! Csak most nézem... - mondja kollégám, amikor megnézi az esküvőjéről átküldött fotómat, amelyen teljesen véletlenül arcokat cseréltem, egészen pontosan a menyasszony és a vőlegény arcát:)

Sztoriban: Otthon lesz délután fél kettő és négy közt? - kérdi egy ismerős a másiktól, kégli ügyben, ami alkalmasint kéjlakként funkcionál. - Nem leszek otthon, de fél négyre érek haza. - Akkor négyig húzd már ki. Fizetem a kávéd. - Oké, de akkor négyig te is húzd ki! :P

Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr172815159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása