atom

Autó keresi a gazdáját - találtunk egy Fordot

2011.03.14. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 15 komment komment
Autó keresi a gazdáját - találtunk egy Fordot Tovább

Szokásos csütörtök esti kávézásunk cigiszünetéből Hanzs és Timi egy kisautóval tért vissza a kávézóba, ekkor Hanzsnak az az ötlete támadt, hogy csinálni kéne ennek egy blogbejegyzést, egyféle felhívásként. Ím:

Minden gyermekkel megeshet, hogy elveszti a játékát. Nekem is voltak kedvenc Matchbox, Lego, és egyéb játékaim, amik elvesztek, kirándulás alatt ott maradtak valahol, nyaralás után nem leltem őket, stb. Ilyenkor ha nem is sírtam, de fájlaltam elvesztésüket, számos kisautóm megannyi akció részese volt, üldöztük a banditákat vagy épp menekültünk a rendőrök elől. A gyerekszoba egy komplett város volt, a könyvespolctól az ágyon összegyűrt takaróig, ami alagútjaival egy sivatagi hegységet jelképezett, imádtam játszani.

Lehet, hogy a fenti képen lévő kisautóhoz is kötődik gazdája, Szombathelyen, a Belső Uránia udvarban találtuk, csináltam egy kis bemutatóvideót róla. Amelyben csak egyszer ejtettem le, és akkor is kis magasságból, így plusz sérüléseket a verdán nem hagyott a forgatás. Tessék csak megnézni, mert elszórakoztam vele pár órát éjjel!:P

Persze kicsi az esély, hogy belefut az autó tulajdonosa (vagy szülei) ebbe a bejegyzésbe, de kicsi ez a város is, megadjuk a lehetőséget:) S talán ez a kopott Ford sem olyan nagy érték, hogy ezért most "álgazdik" jelentkezzenek érte...

Tovább a poszthoz
15 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr392737141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Törzsvendég:-) 2011.03.14. 09:24:11

Hát ez olyan kis kedves bejegyzés volt.Azért én remélem megtalálja a kis autó a gazdiját,bár jó helyre került úgy látom:).Gratula a filmecskéhez,jó lett.

bnyhdz 2011.03.14. 14:19:06

ááááááááááá

bnyhdz 2011.03.14. 14:20:11

nem normáliiiis :D 2.12 a kedvencem :D

vorinori 2011.03.14. 16:56:27

Háhá, ez nagyon jó lett! Úgy érzem, ennek a kopott, sok mindent megélt kisautónak ez a videó lett pályafutása csúcsa, mondhatni életműve gyöngyszeme, karrierje fénypontja. Unokái is könnybe lábadt szemmel nézik majd...:))

pankeey 2011.03.15. 20:36:48

nem tudom mivel nyomulsz, de abbol a cuccbol nekem is kell!!! ;]

bnyhdz 2011.03.15. 23:44:41

mostanában elmaradt, de asszem, kiosztom megint: a hónap bejegyzése :)

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2011.03.16. 09:19:16

hehe, a Jetsonos részen hangosan felröhögtem :)

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2011.03.16. 09:20:12

@pankeey: frei kávé
@bonyi z.: igen, ez a hónap bejegyzése

Pacee 2011.03.16. 21:29:24

Ha nem lesz meg gazdája, akkor kapjon egy kis tuningot! Az ütött-kopott kasznihoz jól menne valami ilyesmi átalakítás: kepfeltoltes.hu/110316/ford_crown_victoriamod_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Egyébként érdekes cikk, én a vasnepe.hu-n találtam rá

Atom · http://atom.blog.hu 2011.03.16. 23:52:31

@Törzsvendég: Köszönöm! Már játszottam is vele amíg videóztam:)
@-Ani-: Örököltem:)
@bonyi z.: :)
@vorinori: és tényleg ez lehet a karrier csúcsa...
@pankeey: ritkán kommentelsz, de akkor ütőset:) 10 pont
@csacse: a Jetsonos rész egy generációt megvigyorogtatott!:)
@Pacee: :) Látom volt időd:) VN-ről tiéd az első komment, pedig jöttek páran:)

Pacee 2011.03.17. 19:56:50

@Atom: Hát, időmet konkrétan mással kellett volna töltenem, de valahogy megérintett a kis kék jószág története. :) Mások lehet, hogy azért nem írtak, mert nincs indás regisztrációjuk, vagy nem vették észre, hogy azzal lehet bejelentkezni (mint én pl. akinek regisztrációkor írta ki a rendszer, hogy már létezik ilyen nick :)).

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2011.03.18. 18:33:06

A videó nagyon ütős lett, grat. A szándék is megérdemel ennyit ;-)

Halálos_fogkefe 2011.03.18. 20:48:56

Elmeroggyant! :D

Tetszik a videó. A szándék pedig nemes.
süti beállítások módosítása