atom

Mondatokban

2011.02.20. 14:20 | Atom | Szólj hozzá! 6 komment komment
Mondatokban Tovább

Telefonban: Hú. A ledőlt kerítést, ha nem építik újra, akkor lesz hely medencének, vagy ha nem, akkor csináljatok egy arborétumot! - mondja Anya, tippeket adván a ledőlt kerítés adta plusz hely hasznosításához.

Kávézóban: Miután Hanzs elfelejtett valamit rászóltam: Hanzs! Link vagy! - erre ő: Akkor kattints rám!

Beszélgetésben: Ja! Állandóan a facebookon lógsz! - mondom Bonyinak, mire ő: Még kikapcsolt géppel/telefonnal is. Tudod én valójában egy kísérlet része vagyok, egy csipet építettek a tarkómba, ezzel állandóan online vagyok. - Egy kísérlet része? Nem inkább mellékterméke? - Hülye! Már megint sokat voltál Hanzsék társaságában! - Dehogy, csak láttam egy műsort a teremtéséről, és elfogadom, hogy ennyi ember legyártása közben Isten 1-2szer hibázhat...

Skype-on: Sokat beszéltem, legközelebb majd te mondasz valami jót, meg jókat. Majd beszélsz arról, hogy bevonzod a jókat. - erre én: Mondjak valami jót? P*na. - :) - Mondjak valami jobbat? Két p*na! - :D - Amúgy meg tetszik az elmélet, hogy bevonzom a jókat, szívesen bevonzanék a lakásba egy két jót:)...

Szerkesztőségben: Van a telefonomnak egy olyan furcsa tulajdonsága, hogy amikor csörög, néha valamilyen úton-módon bekapcsol a hangszóróm, mielőtt még felvenném, és az engem hívó fél mikrofonjának hangjait kihangosítva sugározza nálam. Így van az, hogy amikor Zsolti kocsiból hív, már úgy veszem fel, hogy: Merre jársz? - Na már most a héten Anya hívott, és az egész online szerkesztőség hallhatta, ahogy a macskánkat becézgette otthon: Smicces! Smaccus! Öcsi-cica-cic-cic-cic... - :)

Kávézóban: Most mi lesz velünk? Nem lesz két napig Bonyi. - mondja Orsi. - Kicsit több mti hírt kell feltennünk, bár amennyivel több hírt kell feltennünk, annyival több energiánk is lesz rá most.

Kávézóban: A múltkor linkeltem egy képet arról, hogy milyen, amikor erősödik a forint (katt ide). Na most Hanzs megjegyezte, hogy: Gyengül a forint, így most Bonyi alsó teste kerül majd a képre. - erre Bonyi: Amint a forint megtudta ezt, erősödni, gyúrni kezdett, mert menekül előlem.

Beszélgetésben: A múltkor már említettem, hogy Dani kóstolgat a koromat illetően s szerinte amikor a szombathelyi sportház épült (nagyon rég volt), akkor tartották az én szalagavatómat. Most megint belőtt egyet, miután mondtam, hogy vasárnap lesz a Telekis szalagavató: Vasárnap szalagavató!? - Ja, Telekinek jellemzően vasárnap van. - Nektek is akkor volt? - Ja. - Hmm. 15 éve változatlanul.

Az előbbi beszélgetésben később: Beszéltünk a Rednex Cotton Eye Joe-ról is. Miután közöltem, hogy az én időmben az még menő volt, Dani hozzátette: Persze. Kijött az érettségid évében, persze h menő volt, de ma már uncsi :SBaz'meg! 1994-ben 11 éves voltam...

Tovább a poszthoz
6 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr702674669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Ani- 2011.02.20. 14:36:51

Juj! Ez a smicces Öcsi ci! Még jó, hogy nem a Cilike volt ott, mert azt Cillus villus cicikének is szoktam becézni. :) Mit gondoltak volna, miféle cicikék? :) Micsoda egy aberrált muterja van ennek! :D

Atom · http://atom.blog.hu 2011.02.21. 11:57:31

@-Ani-: Szerinted a négy-öt férfiből álló szerkesztőségben kit zavart volna az, hogy cicikről van szó?:P

Orinoco.Flow 2011.02.21. 18:10:22

Az atomi vonzáshoz és a macskákhoz csak ennyit tennék hozzá:
parkocka.hu/kemcso/alkenek-egymas-kozt/
:)

elvanagyerekhajatszik 2011.02.22. 15:11:55

a korod unalmas, keresek új vesszőparipát :)

Jah és jut eszembe, van egy joó andris nevű ismerősöm, ha bevonzanád megadom a számát ;)

Atom · http://atom.blog.hu 2011.02.22. 22:40:53

@elvanagyerekhajatszik: Na, legalább egy kicsit nyugtom lesz:) Az ismerősödhöz meg annyit, hogy a fent említett női nemi szerv gyári hiánya miatt nem érdekel:P
süti beállítások módosítása