atom

Mondatokban

2010.12.26. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 5 komment komment
Mondatokban Tovább

Boldog karácsonyt! - ez volt a legtöbbet említett mondat, amit hallottam, olvastam, mondtam. Ezen a héten Bonyi javallatára karácsony alkalmából az ünneppel kapcsolatos mondatokat szedtem össze. Túl sokat nem jegyeztem fel sőt, egyet sem, itt ülve a nappaliban épp azon töröm a fejem, hogy mik is voltak...

Karácsony van, szállj ki már kicsit a gépből! - mondja fater öcsémnek, aki bent punnyadt a gép előtt. Benéztem hozzá, dumálni kicsit, meg nézni mit csinál, valami focis játékot nyúzott, ezért három másodpercen belül elhagytam a szobáját.

Elég volt? - kérdi Anya vacsora közben. - Igen, teli vagyok. - válaszolom - Szedjél még, egyél még egy kicsit. - Nem kérek, kidurranok, most egy darabig semmit sem. - Jól van. Mindjárt vágok nektek tortát.

Krshszrrsskkrrrsszz! - "mondja" a csomagolópapír sokunk kezében.

Gábor! Leütnéd az Antit? - kérdi bátyámat barátnője, Orsi, mire tesóm: - Miért ütném? - Mert állandóan fényképez! - panaszolta a lány. KATT-KATT - fűzte hozzá két másodpercen belül a fényképezőgépem:)

Hmmm. Vajon ezt kitől kaptam? Idén is mindent Vas Népébe csomagoltál? - kérdik tőlem idén is. Szeretem én is a szép csomagolópapírokat, de nem bírom nézni az átadást követően max 1,5 perces élettartamukat, így újságpapírba burkoltam mindent ebben az évben is.

Te nem vagy normális! - mondja anya, mikor az egyik csomagban műanyag edényeket talál, amikben legutóbb kaját vittem el itthonról. Anya "imádja", amikor hazaviszem az edényeket, most így tálaltam, viccből:)

Huááááááááá! Hihihihihihi! - kb. így reagált öcsém ajándékára, jó volt nézni, ahogy begolyózik az örömtől. Összességében sok ajándékot kapott, de nem csak ő, mindenki más is. Voltak nagy örömök, mind a nagy, mind pedig a kis dolgok láttán is:)

Jujjjj! Biciklit? Lesz saját biciklim? Majd nevethettek, amikor tanulok bringázni! - mondja anya, miután megkapta a bicajt. Tud biciklizni, csak olyan rég volt már az, hogy újra kell tanulni:) Lehetőség lesz!

Te milyen állatot hoztál itt az előbb? - kérdi tőlem mama, mert átmasíroztam a nappaliba Flat Ericcel a hónom alatt. Tavaly nem hoztam haza, de most blogomon meglátva anya megkért, hogy ne feledjem. Fotók már készültek róla és persze utólag láttuk, hogy a családi fotóra is rákerült:P

Grrrrrr! - mondja bátyám csomagolóanyag letépése közben - vagyis, akkor még nem. Hiszen szenvedett vele, rágta, rángatta, amíg ki nem ismerte a szorosra csomózott masni titkát.

Ezért nem szeretek ébresztő óra nélkül lefeküdni, mert akkor későn kelek. - mondom anyának álmosan délben. - Én már fent vagyok reggel óta - mondja anya. - Én is korán keltem! Felkeltem hétkor, megittam egy kávét, megettem féltálca sütit, aztán visszafeküdtem aludni! - válaszoltam imigyen semlegesítve ezzel késői ébredésem és magyarázva a reggelre megcsappant sütikészletet.

Imádom ezt a filmet! - mondom anyának, amikor kezdődik a "Ház a tónál". Még szerencse, hogy egyikünk sem emlékezett már a csattanóra, s annak mikéntjére, így tördelgetve ujjainkat izgultunk a végkifejlet alatt:)

Bétóven hat? - kérdem furcsán, amikor látom az ajánlót a tv2-n: Beethoven 6. Basszus, délután, amikor megláttam, hogy kezdődik a három, akkor még kérdeztem is, anyáéktól, hogy vajon mi a fenének csináltak belőle harmadik részt, na erre kiderül, hogy már hatos is van. Pfff...

Tovább a poszthoz
5 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr912525681

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Jámborné Balog Tünde - HOSSZÚ KARÁCSONYI EBÉD 2010.12.26. 11:56:43

  HAGYMALEVELEK Kedves Öcsémuram! Reménylem, soraim víg kedélyben találják Kiedet; szerető hitves, szófogadó gyermekek, de legalább igaz barátok veszik környül, s nem egyedül kell elköltenie karácsonyi ebédjét valamely főzelékszagú kifőzdében,...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Angyalod · http://angyalkucko.blog.hu 2010.12.26. 10:30:26

A ház a tónál szerintem is iszonyat jó!
Beethoven 6? ugye viccelsz?!!

ditlzon 2010.12.26. 13:42:09

még szerencse, hogy jó filmeket is játszanak!
anyuval mi is megnéztük a Ház a tónál-t, sőt, az Igazából szerelmet is, még az ismétlés végé is elcsíptük. ritka alkalom, hogy anyuval tévézek :-)

Orinoco.Flow 2010.12.28. 18:11:39

A Beethoven 6-nál csak az volt nagyobb büntetés, hogy egyhuzamban adták le az összeset és van egy kutya-barát húg a háznál...

Angyalod · http://angyalkucko.blog.hu 2010.12.29. 01:45:58

@Orinoco.Flow: őszintén sajnállak. már anyuék is megerősítették, hogy volt Beethoven 6. sőt apu így fejezte ki magát: "már Beethoven 6-ot is próbáltak lenyomni a torkunkon" :)

Orinoco.Flow 2010.12.29. 20:11:30

@Angyalod:
Akkor már tudom, mitől ment el a hangom... :D
süti beállítások módosítása