atom

Mondatokban

2010.11.21. 15:30 | Atom | Szólj hozzá! 3 komment komment
Mondatokban Tovább

Szerkesztőségben: Annyi csaj van a klubban, szokott a Bonyi pecázni? - kérdi kollégám. Persze, olykor szokott. - És nem akad horogra senki? - kérdi. - De.. - felelem - ..csak túl sokáit fárasztja a zsákmányt. - mondtam. Aki érti érti, aki nem, annak jelzem, hogy a fáraszt szó a hangsúlyos:P

Gólyabálban: Ez megy a blogra? - Naná! Csütörtöki bejegyzésbe! Most úgyis vegyes hülyeségek kategória lesz a telefonos képeknél. - felelem Charles-nak, miután lefotóztam a - nem csak szerintem - legütősebb nyakkendőt a gólyabálban. Csütörtökön közlöm:)

Beszélgetésben, chaten: Atom! Ezt még a hülye is látja. - kapom a választ, amikor megkérdeztem valamiről valakit, hogy lát-e egy szövegben valami jelentést. Aztán feleltem: - A hülye is? Basszus, pedig neki nem is szóltam, hogy nézze meg. - erre a válasz: Ülj messzebb a Bonyitól! Most! - Oké, hátrébb gurultam. - Ez még nem jó, egy másik dimenzióba kéne. - Hát ha dimenzió nem is, de idősik az tuti, hogy más:P

Otthon: Filmjelenet a következő: beszorult a szerető a nőnél az ablakrácsba miközben megpróbált kisurrani a házból, miután megérkezett a férj. A tűzoltók mentek kiszabadítani, s a képernyőn annyi látszott, hogy az egyik tűzoltó megkéri a másikat, hogy csukja be az ajtót, a kamera pedig a szobán kívül volt. Ezt kiegészítettem: Csukd be az ajtót! És add ide a vazelint! - mire anya fintorogva: Fúúúj! - az a szép az egészben, hogy én arra gondoltam, hogy a vazelinnel bekenik a faszit és kicsusszan a rácsok közül. De igen, félreérthető volt. Ez már csak ilyen, kinek mi jut eszébe... :P

Otthon: Fotózz rengeteget! Fotózz le mindent! - mondja anya bátyámnak, aki másnap ment Csehországba sörgyárlátogatásra. - Persze fotózok sokat, sőt mindent, ha engedik. - mondja bátyám, mire anya: Nem a sörgyárat, hanem Csehországot fotózd! - erre sörközpontú tesóm: Csehországot? Azt meg minek?

Facebookon: Irány Álomvölgy. Az úti cél Paplanföldén túl, de még a Párnahegység előtt van, Matracisztánban. Remélem kalandos lesz az ottlétem és repkedhetek pár kört elképzelt szupererőmmel, bár az is lehet, hogy megint egy idióta filmet vetítenek majd értelmetlen jelenetekkel az agymoziban:P - fogalmaztam meg imigyen a lefekvést. Amúgy bejött a dolog, egy hülye film volt az agymoziban.

A többi mondatot vagy elfelejtettem, vagy most nem jut eszembe és most megyek interjúzni. Na majd jövő héten:)

Tovább a poszthoz
3 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr402453790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ditlzon 2010.11.22. 10:37:21

Bonyi még mindig 10 pontos. |-)

Angyalod · http://angyalkucko.blog.hu 2010.11.22. 15:21:51

piros pont a facebook-os álmos hozzászólásért
na meg a zsákmányfárasztásért! legközelebb ne magyarázd meg
süti beállítások módosítása