atom

*megjegyzés* - antiszoc, zenés visszakedv és múltbéli csavargások éjjel

2010.11.05. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 4 komment komment
*megjegyzés* - antiszoc, zenés visszakedv és múltbéli csavargások éjjel Tovább

Tegnap nagyon antiszociális lettem délutánra - mások szerint. A szerkesztőségben már csukját húzva fejemre bújtam el a dallamok közé. Nem tetszett a nap, vagy nem tudom. Bonyinak is megjegyeztem legnagyobb tejbetök vigyorára, hogy pont azt utálom. Pedig nem is... A hozzá vágott egysejtű tekintetet nem kedvelem, amikor úgy néz azzal a két golyóbissal rád, mint akinek épp frissen mosták ki az agyát - de nem emlékek terén, hanem sterimóval. Egyébként fotókon előszeretettel néz így:P No mindegy, antiszoc voltam, mert beszóltam, mert kiszabadulva az épületből az elkészült esernyőm okozta örömön kívül hamar visszalombozódtam, Anya meg is jegyezte, hogy nem vagyok jó társaság, mert valami bajom van.

Aztán mondtam, hogy nincs bajom, csak olyan unott lett a nap, mert tegnap a rossz idő, ma meg kb. három órán át zsibbadtam egy technikai kérdés megoldásán, ami csak nem jött össze, aztán kezdődött a komorodás, s ilyenkor ugye nem nehéz rátenni egy-két aprósággal egy újabb halmot a kupacra. Anya megjegyezte, hogy szórakozott vagyok, meg ébredjek már fel, mert ugye ehhez az állapothoz a fáradt ábrázat dívik - hazaérve kis idő elteltével meg is tettem.

Miután generáloztam kicsit magam optikailag (borotválkozás, hajmosás) hirtelen felindulásból elkövetve kitakarítottam a fürdőszobát, közben zenét hallgattam, s mint ahogy gondoltam/vártam, ez vissza is billentett. Na azért nem lettem közösségi, facebookra is csak a lényeges dolgokért léptem be 1-1 percre. Hangoskönyvet hallgattam, közben baseball-labdát dobáltam, zenét hallgattam, s közben ettem, kávéztam, cigiztem, fetrengtem, konvektor elé telepedtem labdázni s egyebek. Most 0:42 van, az élet értelme most zajlik:P Ásítozom, aludni készülök, túl vagyok pár 70-es és 80-as évekbeli klip megnézésén. Imádom a Bee Gees-t (köszi Anya), és tetszik Olivia Newton-John 1980-ban... Így 30 perccel később már megannyi szezám utca jeleneten is átnéztem magam, s megőrülök Cookie Monstertől. Mindig is ő volt a kedvenc karakterem, de látva más közegben (interjúkat készítettek vele, főzőműsorban szerepelt stb) csak tovább erősítette bennem a rajongást. Imádom Cookie Monstert! és ezzel lövöm is le a gépet, mielőtt megint elvesznék fél órára a hálón és a múltban:P Imádok ilyenkor csavarogni:)

Tovább a poszthoz
4 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr132424888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ditlzon 2010.11.05. 09:43:57

át tudom érezni az állapotot: a mostani munkahelyi (politikai) nyomás miatt sokszor rajtam is kitör az antiszoc...idegesít minden és mindenki.
Ilyenkor előveszem Katie-t, lejátszom 5ször, és kicsit jobb lesz (köszi Hanzs, hogy egyszer kitetted, azóta nagy kedvenc!): www.youtube.com/watch?v=Vpr51iC7ZNk&feature=player_embedded
mostanra már eljutottunk arra a szintre, h röhögünk mindenen (vagyis igyekszünk), bár nem minden helyzetben sikerül.
Korábban sokat bosszankodtam, ha valami nem sikerült, vagy bénáztam, de most már megtanultam nevetni magamon. így könnyebb elviselni a hülyeségeket :-)
szal, easy! ;-)

Törzsvendég:-) 2010.11.07. 17:10:20

Nyugi van ilyen,ha te anti- akkor én én andiszoc vagyok olykor,a múltkor majdnem rosszul lettem a buszona sok ember tülekedésétől,úgy igazából ha lett volna nálam egy kalacsnyicsók simán szétlövök mindenkit.:-)(De ez csak pillanatnyi elborulás volt,egyébként szeretem az embereket.:-)
süti beállítások módosítása