atom

Camaro - instant get! - kéne...

2010.09.22. 11:11 | Atom | Szólj hozzá! 6 komment komment
Camaro - instant get! - kéne... Tovább

Tegnap délután láttam ezt a verdát a városban. Ez egy ötödik generációs Chevrolet Camaro - V8-as, 6,2 literes motor, 426 lóerő. Ha ez nem olyan, mint amit olvastam, akkor bocsi, akkor csak 400 lovas. - kéne. Az erő mindegy, úgysem használnám ki.

Leülnék szembe vele és nézném. Lefotóznám mindenhonnan minden szögből mindenhol. Órákig képes lennék bámulni, nézni az éleket, a formákat, a mélyen ülő tekintetét... Kéne.
Eladnám a lakást, vennék egy nagy garázs, beköltöznék oda és bútora lenne a kéglinek (mint a Taxiban). Kéne, de csak nézni, meg furikázni. Nem gyorsulni, nem füstölni, nem versenyezni, nem kakaskodni. Szűrni vele harminccal...

Nem csak engem varázsolt el, minden férfi sofőr vezette autó abban a két percben megállt mellette egy pillanatra. El van találva na...

Tovább a poszthoz
6 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr342314469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bnyhdz 2010.09.22. 17:33:23

jé, építkeznek a háttérben? :)

Mejaa 2010.09.22. 17:48:37

a legapróbb porcikámig nőből vagyok, mégis..kéne. :)

DnP 2010.09.22. 18:51:28

En egy uj Mustanggal vagyok igy.. tok feketeben... isteni :)

Atom · http://atom.blog.hu 2010.09.23. 17:21:17

@Mejaa: Majd becserélem a Centót, hátha belemennek:)
@DnP: Azzal is így vagyok. Imádom a vállait, az egészet. Azt is naphosszat bámulnám:)
süti beállítások módosítása