atom

Mondatokban

2010.09.19. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 7 komment komment
Mondatokban Tovább

Álmomban: A Bonyi egy baromállat! - mondja álmomban egyik kollégám, akire nem jellemző ez a szóhasználat, aki egy év után sem tudta elsőre, hogy Bonyi nálunk dolgozik, akinek szájából a fent idézett mondat valószínűleg sosem fog elhangzani.

Klubban: Milyen ribanc van a hátadon? - kérdi egy lány a klubban egy másik lánytól, akinek egy hatalmas mérleget tartó nőről készült tetkó van a hátán. Azt már nem értettem mi volt a válasz, mert el voltam foglalva azzal, hogy rájöjjek, honnan ismerős a női alak. Rájöttem végül: a Villámtolvajból arra a kukacos-kígyós fejű nőre emlékeztetett - a neve Kiméra Medusza - köszi Édes - .

Tescoban: Labda! - kiáltja Hanzs, majd repül át a szomszédos sorról egy laszti. Vásárolj hülyékkel 2.0 :P

Parkolóban: Ott ül Murphy a válladon. - mondom Csabinak, aki akárhányszor megoszt velem valamilyen sztorit az életéből, különféle helyzetekről, akkor én lassan már tényleg látni vélem Murphy-t ücsörögni a vállán.

Koliban: Késes személyt alakítok. Tessék megrémülni. - mondom a függöny mögül, jelezvén, hogy a "késes személy" megjelölés annyira hivatalos, hogy már nem is ijesztő - sokkal jobb a pengés gyilkos... Egy "késes személyt" úgy képzelek el, hogy bemutatkozik és elnézést kér, illetve engedélyt a kaszabolásra, vagyis megfontoltabban: metszésre:P

Beszélgetésben: Kacag. - külön megjegyeztem, hogy ez egy jó szó, mivel manapság már csak a nevet maradt, vagy mindenki csak egy jót röhög, kevés ember mondja, hogy: Egy jót kacagtam. - szeretem hallani, amikor valaki ilyen szavakat is használ:)

Kutyasétáltatás közben: Jól nevelt kutya! - mondja Timi, miközben Buksit sétáltattuk. Egy pillanattal később úgy vágtázott el a nagytestű kutya, hogy a gazdit félig fellökte (avagy meglökte):P Ezért is akarok majd egy kevésbé jól nevelt vizslát, hogy amikor meglátt összegabalyodjon a lába futás közben, majd öt bukfenc után lendületből lökjön fel:)

Tesco parkolóban: Hibátlan - mondom hajnali kettő körül, amikor kimentünk az áruházba, mert fánkot akartam enni. A héten kétszer is. ó

Klubban: Jól van, tudom hogy kiszámítható vagyok! - kiáltom ezt hangosan előre úgy, hogy a szemben lévő asztaltól még rám is néznek, pedig a mellettem állónak szólt. Néha csak úgy kikiáltok az univerzumba, nem tudom miért:P

Lendületes autózás közben: Lassulás-derbi van, vagy mifene? - kérdem a forgalomtól, miközben cikázok a sorok közt, mert aznap valahogy mindenki csak harminccal ment. Szeretem kommentálni a körülöttem zajló világot:)

Lendületes autózás után: Na mi van, felpöcketted valamivel a pöcsköszörűt? - kérdi tőlem Tamás, aki egy nagykategóriás Reanult-val előzött meg Sárvárnál, majd persze én is ráuntam a főúton 70-80-al döcögőkre s rám nem jellemző módon nekiálltam a kocsinkénti előzgetésnek. Nem tudom miért volt mindenki lassú aznap, ami egyébként nem ugyanakkor volt, mint a fentebbi mondat-bekezdésben említett. - Jól jöttél. - tette hozzá a végén Tamás.

Klubban: Iszol te rendesen? - kérdezi mindenki mindenkitől úgy öt percenként:P

Kávézás közben: Miről is beszéltem? - kérdem Danit, mikor mondat közben elfelejtettem hol tartok és miről beszélünk. Nem csak Dani, Zsótti és Busa, hanem a pincér is kacagott - mentségemre szóljon, hogy szombaton volt ez, és aznap nagyon korán értem haza (a péntekről).

Klubban: Én vagyok a kotonnal, be kell fognom a g*ciket. - magyarázta Kari a klubban Bonyinak, az IPodon lévő játékok egyikének szabályát.

Hanzzsal: Felülírtuk a történelmet! - mondjuk egyszerre Hanzzsal a klubban, miközben felülírtuk a történelmet.

Special to Hanzs: Brandon!

Special to Passangers: Lá-lá-lá-lá-lálálálá!

Tovább a poszthoz
7 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr722300909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2010.09.19. 10:58:43

kacarásztam, vihogtam, visongottam :)

bnyhdz 2010.09.19. 12:12:30

azt hiszem, a hetet méltó módon jellemzi a fenti bejegyzés :D

Mejaa 2010.09.19. 15:48:24

jó kis hét, megint :)

Atom · http://atom.blog.hu 2010.09.19. 20:19:13

Többek közt ti csináltátok:)

bnyhdz 2010.09.19. 21:04:09

@Atom: Most már bevallhatjuk... Kedves Olvasók! Atom valójában fizet minket, hogy legyen miről vasárnaponként írnia.
süti beállítások módosítása