atom

Mondatokban

2010.08.01. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 1 komment komment
Mondatokban Tovább

Moziban: Pfff. Pfff. - és hasonló fújtató hangokat adott ki mellettem Hanzs, miközben az Eredetet néztük. Nagyjából nekem is csak ennyire futotta egy-két jelenetnél. Aztán kértem Hanzstól és Zsóttitól is kukoricát, amit a sapkámba öntöttek, így abból majszolhattam:)

Konyhában: A legrosszabb dolog tököt rántani. - mondja Anya sütögetés közben. Majd hozzátettem: Rossz dolog, rossz dolog, de magányos férfiak milliói nap mint nap csinálják:P

Otthon: Van egy kismacskánk, amelyiknek a testéhez képest jóval hosszabb a farkincája, mint az átlagos macskáknak. A macskusz szinte mindig összecsavarja hordja, délután viszont láttam az ablaknál állva egyenesben, meg is jegyeztem: Mekkora farka van ennek a kismacskának?! - mire Anya: Mit irígykedsz? - Muhaha...

Vacsi közben: Az Atom épp a tepsiből vadássza ki a krumplit, miközben tányérjára is rendesen szedett. - mond valami ilyesmit Hanzs a telefonba, miközben a sültebbnél is sültebb, már-már chips-szerű krumplikat gyűjtöm be a tepsiből szerdán, egy kis lakomára invitált még a sörözés előtt:P

A többi már megint nem ugrik be... Szellős az agyam, s eme infomorzsák nem akadtak fent a hálón, pedig sokszor nevettem:)

Tovább a poszthoz
1 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr562190386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bnyhdz 2010.08.01. 15:43:42

áruld már el, hogy került oda a két utolsó címke? :D
süti beállítások módosítása