atom

*megjegyzés* - Ma nincs blog? - Parov Stelar és Quimby az utcazene fesztiválon

2010.07.15. 17:45 | Atom | Szólj hozzá! 6 komment komment
*megjegyzés* - Ma nincs blog? - Parov Stelar és Quimby az utcazene fesztiválon Tovább

Ma nincs blog? - kapom az sms-t bátyámtól délután, s belegondolok, hogy a héten mennyire nem értem még utol magam, hiszen minden nap csúszok a bejegyzésekkel. Ma még nincs blog, illetve miközben e karaktereket pötyögöm már mondhatom, hogy mindjárt lesz, s mikor olvassátok, akkor már van. ( a fenébe, túl sokat vagyok a Bonyi a közelében:P)

Tehát - ahogy már a címben is említettem - Quimby és Parov Stelar lépett fel az utcazene fesztiválon tegnap este, Veszprémben. Mivel csípem a Quimby-t és Stelarnak is akad pár száma, amit szívlelek, így leszerveztük, hogy Zsótti-Hanzs-Bonyi-Atom kombó lemenjünk estére. Tömörített vélemény: a Quimby fasza volt, mint mindig - a Parov Stelar is.

A jegyek elfogytak. - kezdődött ezzel, de mi Bonyival még bejutottunk fotografálni, Zsóttiék meg később kaptak bebocsátást a vár udvarára. No de, hogy ne legyen kultúrblogom (mert e héten csak ilyen fesztiválokon és eseményeken való megjelenésekről publikálódtam) így most csak linkelem az anyagot és nem kopi pasztézom. Ide kattintva elolvashatjátok a szerdai utcazenéről írt jelentésemet, a képekre kattintva pedig galéria nyílik!

Két hete VOLT Fesztivál, egy hete Balaton Sound, most Utcazene, nemsokára itt a Karnevál s talán még egy nap sziget is becsúszik, ha minden jól megy. Kész, kicsit sok, de valahogy majd túlélem ezt a nyarat is, de nem is panaszkodom, hiszen ezekre a programokra várok egész télen és tavasszal, úgyhogy befogom a szám:) Csupán csinálnom kell magamnak kényszerpihenőt (legalább hétvégére), ha nem akarok beleőszülni a mókuskerékbe...

Nah. Szóval ma is van blog, ha csak ilyen össze-vissza karakterhalmazzal is, de van...

Tovább a poszthoz
6 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr412153947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Angyalod · http://angyalkucko.blog.hu 2010.07.16. 13:37:58

hm eddig minden nap kint voltam, de a Quimbyt pont nem néztem meg. inkább mászkáltam. a fílinget imádom, ahogy minden kis üresjáratban örömzenészeket találni. az egyetlen dolog amiért per pillanat nem utálom a fülledt nyári estéket :)

Atom · http://atom.blog.hu 2010.07.16. 23:29:12

Én is szeretem az utcazene filinget, nagyon jó, s igen, hiába a meleg, valahogy ez nem érződik a színpadtól színpadig való sétálgatásban.

Angyalod · http://angyalkucko.blog.hu 2010.07.17. 01:57:53

jah ma sokkal több zenét hallgattam és mind nagyon jó volt, Led Zeppelin tribute pl. meg sok más. holnap is kimegyek az tuti. kíváncsi vagyok nagyon

-Ani- 2010.07.17. 22:21:42

Nagyon jó lehetett,irigy vagyok! :)

bnyhdz 2010.07.18. 04:31:59

Naggggyon ott volt! :)

Angyalod · http://angyalkucko.blog.hu 2010.07.18. 12:25:49

úr isten nem voltatok tegnap kinn????????? annyi jó zenét hallottam, hogy egy hétig jóllakott a fülem és egyben akarok méééééég :) annyira de annyira... szeretem az utcazenét :)
süti beállítások módosítása