atom

80-al a belvárosban?

2010.07.09. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 4 komment komment
80-al a belvárosban? Tovább

Hirtelen ránézésre mennyi itt a sebességkorlát? - akármennyire is árulkodik a kép arról, hogy mahinált a felirat, autóban ülve, kanyarodva meglepődtünk Bonyival a 80-on, majd megálltam, hogy lefotózzuk a helyesbítést.

Most jön akkor az, hogy közlekedés veszélyeztetése stb... Nos amellett, hogy nem értek egyet e tábla átalakításával, hozzáteszem azt is, hogy az az ember is veszélyezteti a közlekedőket, aki egy ilyen utcakép láttán beletaposna a gázba nyolcvanig, azért nem na hát de hát na nem hát na. A táblát egyébként leszedték, furcsamód elég hirtelen. Bezzeg a főutakon nap mint nap megyek el ottfelejtett 30-as táblák mellett. Sokszor üvöltök, hogy miért!? Legutóbb Sopron felé tartottam mellékutakon, amikor egy útépítés táblába futottam és 30-as korlátozásba. Mész 90-el, lelassítasz, mert várod a nagy építkezést, aztán elmegy 3 kilométer azzal, hogy nem látsz semmit, csak két, pár hete kihúzott aszfaltjavítást, azt is összesen egy 2 méterszer 40 centis kockában. Kb. 5 kilométert kellett volna emiatt 30-al menni. Ésszerűség mindenek felett!

Na szóval a felmatricázott lámpák nekem még oké, de a táblákat azért ne buzeráljuk. Igaz azt az embert nem szidtam le, aki egy kinthagyott 40-es táblát fordított el (egy amúgy már kész úton) úgy, hogy azt nem látva már ne legyél felelősségre vonható. Vagy ha látok egy elfordított táblát 90-es tempónál, akkor meg kell állnom megnézni?

Na mindegy. Ebben a témában sosincs igazság! Hol ez, hol az. Mindig van pro és kontra...

Tovább a poszthoz
4 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr842122170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

charlie 2010.07.09. 10:04:02

azért olyan hirtelen nem szedhették le, már 9 napja lefotóztam: twitpic.com/210irk

bnyhdz 2010.07.09. 11:19:32

Ja, mi sem tegnap kaptuk le, kb 8-9 napja lehetett...

Hajnal Pappa 2010.07.09. 12:42:39

dehát, ha a 80-as lett eredetileg javítva 30-ra(csak lekopott/lekaparták), akkor aki kirakta a táblát, az spórolt, mert csak 80as tábla volt a kéznél, dehát az módosítható!:D Szóval elsőkörben nem sztríítárt-támadás

Hajnal Pappa 2010.07.09. 13:18:19

jó, mégsem szóltam én is benéztem:D köcsögök!:D
süti beállítások módosítása