atom

Hétköznapi tárgyakban arcokat látni

2010.05.26. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 4 komment komment
Hétköznapi tárgyakban arcokat látni Tovább

Az embernek van egy olyan jó képessége, hogy ha lát maga előtt egy arra alkalmas mintázatot (nem négyzetrácsot vagy vonalakat) akkor abban arcokat keres. Így lehetséges az, hogy a Marson is felfedeztek egy arcot, holott az csak árnyékok és sziklák/dombok játékának eredménye.

Találtam sok-sok weboldalt, amik ilyen arcok képeit gyűjtik össze, ilyen például a faceseverywhere.com is, de a következő gyűjteményt nem ott, hanem itt találtam. Ezek közt is vannak kedvenceim, illetve kevésbé elismertek, de mielőtt beilleszteném, még visszahivatkozom egykori bejegyzésem, amiben három saját, 'arcos fotómat' mutogatom:) Azt mondják, hogy csak nyitott szemmel kell járni, s máris felfedezed magad körül, hogy szinte minden mosolyog rád (ezeket mondjuk némi segédanyaggal biztos hamarabb fel lehet fedezni:P)

Egy smiley jókor, jó helyen képes megnevettetni az embert, legyen az egy szerkentyű része, vagy csak egy kifli két paradicsommal a tányéron (pankeey-nek volt hasonló fotója:). No de nem ismétlem önmagam, hiszen eleget regéltem a múlt héten a mosolyokról a gyűjteményes bejegyzésemben.


Ha van ilyen képetek küldjetek csak, majd összegyűjtöm és kiteszem:)

 

Tovább a poszthoz
4 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr522011265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Angyalod · http://angyalkucko.blog.hu 2010.05.26. 10:18:40

jajj tökjó, én főleg az autóknál szoktam arcot látni :) de amúgy észreveszem sokszor az ilyen mosolytárgyakat, csak nem szoktam lefotózni, ugyanis nálunk a fotózás húgom reszortja :)

jut eszembe, ma megyünk egy kiállításra, tök random találtam szóval nem tudom, hogy jó lesz-e. ha jó volt, akkor utána küldök képet :) nem is teljesen biztos, hogy kiállítás, mint inkább egy előadás a 60-as, 70-es évek művészetéről (zene, irodalom, képzőművészet). egyből felcsillant a szemem, amikor azt olvastam, hogy zene :) na de már nagyon offolok szóval ha jó volt akkor írok élménybeszámolót :)

ditlzon 2010.05.26. 19:05:32

ez joe! :-) hirtelen annyit találtam a lakásban, mint a csuda. küldenék képet, de nyilván nem sikerül normálisat kattintanom |-)
süti beállítások módosítása