atom

Mondatokban

2010.05.16. 10:50 | Atom | Szólj hozzá! 2 komment komment
Mondatokban Tovább

Menzán: "Odanézz, dínófalatok!" - mondja kollégám a menüt nézve, mosolyogva. "Biztos dínóvágás volt a hétvégén. Lehet, hogy van dínósajt is." - feleltem...

Forgalomban: "Mindketten megbuktatok." - mondja a rádióban az oktató, miközben motorozunk. Persze nem vizsga volt, hanem csak gyakorlás. Ugyanis gyakorolnunk kell a KRESZ szerinti vezetést. Ezért is fordult elő, hogy a két stop vonallból az egyiken simán áthajtottunk, hiszen csak egy zebra van köztük és két méter, így ha nincs gyalogos, akkor senki sem áll meg. Nehéz ennyire szabályosan közlekedni. Amúgy csütörtökön két órát motoroztunk a forgalomban, ebből több mint egy órán át zuhogó esőben. Sikerült tesztelni a motoros ruhát, a kabát és a cipő nem engedte át a vizet, kár hogy farmer volt rajtam, mert még a boxerom is átázott. Legközelebb a motoros nadrágom is felveszem.

Squash közben: Orsi nevetve jegyzi meg, hogy vegyítettem szerva közben xy kézilabdás és xy teniszes mozdulatsorát azzal, hogy felugorva ütöttem a labdát. Ha ehhez még az általam, fonákra fejlesztett "gnóm" módszert is hozzácsatolnám, akkor lehet, hogy elneveznék rólam a mozdulatsort:P

Szerkesztőségben: "Mi a fenét keresel itt ilyen korán?" - kérdik tőlem, amiért 8-kor felbukkantam. Egyszer akar stréber lenni az ember és nem csak estig bent lenni, meg hétvégéken dolgozni, hanem korán is érkezni...

Buszállomáson: Támazkodtam a reklámtáblának, amin a "Nem kell hősnek lenned" kampányfigura áll a Szabadság-szobor tetején s kéri, hogy ajánld fel az adód 1%-át. Aztán messzebbről többször rámnéztek, s lehet, hogy azért, mert fejemet elfordítva azt láttam, hogy a vállamon áll a kis figura:P Jó szögből fotóhoz jó lettem volna:P

Este, otthon: Egyik kedvenc sorozatom a Dokik, amin nagyon sokat tudok nevetni, sőt még annál is többet. Szóval a Dokikat néztem, amelyben a gonosz Mindenes egy paintball fegyverrel próbál rálőni J.D.-re, de félrehord a fegyver. A kórház legszerencsétlenebb emberére, Ted-re irányít egy próbalövést, aki "Eltaláltak", elcsuklott hangon mondott megjegyzéssel összeesik. Négyszer néztem meg egymás után a jelenetet, mert kiakadósan-nyikogósan sikerült vihognom rajta:)

Tovább a poszthoz
2 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr122000500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sunboy 2010.05.16. 20:59:37

Dokik, a legjobb... Pláne mikor délutáni sziesztaként nézi az ember :P

Angyalod · http://angyalkucko.blog.hu 2010.05.16. 21:50:28

meg amikor az ember 5 évadot megnéz majdnem egyhuzamban :D :P
süti beállítások módosítása