atom

Reflektoros macskaszem és a targoncás csajozás

2010.04.14. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 4 komment komment
Reflektoros macskaszem és a targoncás csajozás Tovább

Tegnap nagyokat derültünk Bonyival az alábbi képen. Poénos képekkel tele van a net, nem szoktam sűrűn bejegyzéseket csinálni ilyenekből, de úgy vagyok vele, hogy ezt mindenképp meg kell veletek osztanom, tompított és reflektor:

Lévén, hogy aludnom kell a holnap reggeli squash miatt, így mást nem is nagyon fűznék az előbbi képhez, csak annyit, hogy: MUHAHA! illetve egy homlokon csapást: "Hogy ez nekem miért nem jutott eszembe?!"

Na jó, van itt még egy másik amit Bonyi küldött, a gyakorikérdések.hu-ról. Igazi jótanácsok csajozáshoz:

Szép és mosolyteli napot, még akkor is, ha szar idő van, még akkor is, ha nincs mosolygós kedvetek. A múltkor teli volt a harcizmom mindennel, komoran baktattam az utcán, amikor eszembe jutott, hogy mindig megkérdem, hogy miért kell komoran járkálni/élni. Nekiálltam mosolyogni avagy normális képet vágni, a gondok nem szűntek meg, de a nap szebben sütött és jobb kedvem volt hazáig:P

Tovább a poszthoz
4 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr271919488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Törzsvendég:-) 2010.04.14. 08:46:20

A Tékozló homáron szoktam ritka kincsekre lelni.:-)Kedvenceim az iwiw szépei.Bár múltkor a Vasnépén (valahogy odatévedtem) is láttam egy igen tüneményes leányzót (remélem csak áprilisi tréfának lett betéve,először arra gondoltam,hogy valami tévedés bizonyára,vagy komoly volt?.:-)

-Ani- 2010.04.14. 12:50:05

@Törzsvendég:-): Vasnépe nap szépei?!:)))))))))))na az néha tényleg vicces! :D

igor2 2010.04.14. 17:25:49

fuckyeahgyakorikerdesek.tumblr.com/ ez a legjobb oldal mindig ide jövök ha biztos röhögést akarok.

Törzsvendég:-) 2010.04.15. 06:53:00

@-Ani-:
Áprilisban nyílnak a legszebb virágok:
kepek.vasnepe.hu/cgi-bin/kepek/index.cgi?gID=12052&view=galeria
de a G. Nikoletta se semmi,bocsánat ez most elég utálatos volt.
süti beállítások módosítása