atom

Csináld magad: szekrénydesign fóliával

2010.04.12. 11:20 | Atom | Szólj hozzá! 1 komment komment
Csináld magad: szekrénydesign fóliával Tovább

Amilyen "laza" volt a hétvége, olyan pörgős lett a vasárnap este a választási hercével no meg a hurcával. Hajnali egyig dolgoztunk, mert ugye az apró baki, az betett a média munkatársainak. No de mindegy, ilyen is van...

Szombaton délután épp a kabátokat raktam el a szekrénybe, amikor kiborult onnan egy szatyornyi öntapadó fólia. Volt narancssárga, fekete, sárga stb... Úgy véltem felhasználom amíg lehet, így neki is rontottam a fürdőszobai szekrény ajtajainak. S lefóliáztam őket. Ilyen lett:

Még kitalálok valami kis pluszt rá, mert jelenleg nagyon látszanak a grafitvázlat nyomai, amit fóliázás előtt radírral és mosogatószerrel próbáltam eltűntetni, hiába. Régebben mintákat akartam festeni, ahhoz rajzoltam elő a felületet, de végül nem csináltam meg, így lett most fóliás, azon átütős grafitos. Majd valamit ragasztok még rá, ami eltereli a figyelmet. Vagy szólok, hogy aki ránézne, az csak a mosdó magasságából tükrön át tegye, mert akkor nem látszik annyira:P

Tovább a poszthoz
1 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr181914036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása