atom

Az öreg, a macska és a szélmalom - animáció szombatra

2010.03.13. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 5 komment komment
Az öreg, a macska és a szélmalom - animáció szombatra Tovább

Erre a szombatra nem makróvideóval, s nem is tilt/shift-el készültem, hanem egy animációs kisfilmmel. Helyenként szomorú, de összességében mégis aranyos ez a kisfilm.

Szeretem benne az óriási macskát, a makacsságát, annak ellenére, hogy még kicsit meg is orroltam rá, amikor azzal a kis szélmalmos lénnyel van összetűzése. Elgondolkodtató, legalábbis nekem megmozgatta az agytekervényeimet. Nem egy szimpla "mese". Kérem a véleményeket. Ti is akartok egy ilyen emeletes macskát, aki megelégszik vacsira egy hallal?

Tovább a poszthoz
5 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr121833779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tüncite 2010.03.13. 08:59:06

Helyes történet, én teljesen meg tudom érteni, hogy berágott a kis lényre.. :)
És, hogy a kérdésre is válaszoljak.. cicókat bármilyen mennyiségben :)

bnyhdz 2010.03.14. 00:51:25

elég mély tartalma van... kicsit olyan, mint egy vers: akárhányszor előveszed, mindig ad valami újat.

-Ani- 2010.03.14. 20:12:44

Aranyos, és kicsit szomorú....

ndavid42 · http://flickr.com/ndavid42 2010.03.22. 02:44:22

Fogadni mertem volna rá, h van valami köze a The Secret of Kells-hez, de ahogy utánanéztem, nincs. Pedig zenére és látványra nagyon hasonlítanak.

Atom · http://atom.blog.hu 2010.03.22. 11:49:29

@ndavid42: Érdekes. Jónak tűnik a trailer alapján...
süti beállítások módosítása