atom

Mondatokban

2010.03.07. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 4 komment komment
Mondatokban Tovább

Vasárnap hajnalban: kicsit zsúfolt lett ez a hétvégém, így itt pötyögök leragadó szemekkel, ásítozva, nemrég értem haza. Péntek este Quimby koncert, szombat reggel/délelőtt osztrák autó- és motorkiállítás, hazaérve fotók leválogatása, feltöltése, aztán irány Cserháti Zsuzsa emlékest, utána spanyol ska és Ocho Macho koncert. Vasárnapra még marad egy adag anyagfeldolgozás is:P Kicsit fáradt vagyok:P

Telefonban: "Épp most hajott el előttem egy autó legalább hatvannal, holott a zebra közepén állok." - mondom Anyának a telefonban, s nézek az autó után, ami fittyet sem hányt arra, hogy az út közepén járok már, centikre (ami legalább egy méter volt) húzott el előttem.

Quimby koncerten: Épp nagy csend volt, nagyon-nagy csend, s még annál is nagyobb a moziteremben (mert ott játszott a Quimby), amikor egy csávó bekiabálta: "Nem jöttél túl korán..." - egy pár másodpercig még maradt a némaság. A közönség először lefuttatta magában, hogy ez is egy Csík zenekar feldolgozás, de aztán rájöttek, hogy nem Quimby, majd várták, hogy mit reagál Kiss Tibi. Az énekesen nem fogott ki a pillanatnyi zavar, majd folytatta: "de időm az volt nagy komám..." - végül pedig leoltotta egy korai magömléses szöveggel az embert:P

Telefonban: "Üdvözlöm! A bla-bla-bla bla-blától vagyok, alkalmas időpontban zavarom önt?" - kérdi a hang a vonal másik végén. - Rövid ideig igen. - válaszolom. Ekkor eldarálta, hogy egy szuper cserélhető pengés/fejű borotvát kapok csupán szállítási költségért (700-800 forint), s ha tetszik, akkor rendelhetek. - Már egy ideje jól bevállt márkát használok, amit nem szeretnék cserélni, de köszönöm az ajánlatot. - mondom udvariasan. - "De, ha most megrendeli, akkor csak a postaköltséget kell fizetnie..." - kezdi újra. Majd egy határozottabb: Köszönöm nem!-el szakítom félbe. Harmadjára is elkezdte, én meg elköszöntem, viszonthallásra, s letettem. Nem értik, hogy nem kell?!

Telefonban: "Nemsokára beülünk a moziba, hogy megnézzük az Aliz csodaországban-t IMAX 3D-ben." - mondja bátyám a telefonban. - "Baz'meg! Én is, én is, én is! Ne mááár!" - reagálom bátyámnak, mert már én is szeretném látni a filmet és csütörtökig még sok idő van hátra (és nem is 3D-ben nézzük). Nagyon kíváncsi vagyok már rá, itt a trailer, jónak hat:

 

Tovább a poszthoz
4 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr201815239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Törzsvendég:-) 2010.03.07. 07:08:41

Szia!
Tim Burton-t én is várom nagyon.
Én ezt
mozifalok.blogspot.com/2009/11/ink-2009.html
néztem pénteken,annyira jó film volt,bár az elején arra gondoltam,-Na most mi a fene van?Ki kicsoda?De a végén összeáll,qrvajó volt,még meg is könnyeztem,gyarló az ember....

Hajnal Pappa 2010.03.07. 11:21:50

Ja, akartam mesélni, hogy megnéztük csütörtökön az Alice-t az Imax-ben! Jó volt, bár Avatar után minden 3D kicsit fapadosabb. Magát a filmet imádtam, rendes moziban is jó élmény lesz, 3D nem oszt nem szoroz!

Olya 2010.03.07. 20:21:34

Mindjárt itt a csütörtök!!! :D:D:D De mehetnének gyorsabban a napok.... :)

-Ani- 2010.03.09. 10:03:22

És nekem mesélte, hogy milyen jó volt. De jó neked! Megyünk az Arénába,(mikor) már nem is az Avatarra vagyok kíváncsi.
süti beállítások módosítása