atom

Mondatokban

2010.02.21. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 1 komment komment
Mondatokban Tovább

Szobában: Szombaton délután ülök a gép előtt, jobb fülem a konvektor irányában áll, így annak kéményén keresztül beszűrődő udvarzajokat olykor-olykor hallom. Egyszer csak nekiállt jobbról dumálni a konvektor: Ein, zwei, drei, vier, fünf ... s így tovább. Hirtelen megijedtem, hogy mi a f*szért számol a konvektorom németül, gyerekhangon. Kinéztem az ablakon s láttam, hogy az egyik szomszédom unokája (német anyanyelvű) bújócskázik testvérével és pont a konvektor kéményénél számol. Frankó. A szobában teljesen jól felerősítette a hangot a fűtőtest, még kétszer számolt:P

Elalvás közben: Péntek éjjel már egy órája az ágyban feküdtem (három takaró melegét élvezve), a szemem le-lecsukódott, már wc-re se akartam menni, majd ráérek reggel címszóval jobban magamra húztam a takarókat, a tévén belőttem az automata kikapcsolást, s úgy 1 percre elaludtam, de csörgött a telefonom. Felriadva kapom a fülemhez a mobilt, Bonyi a vonal másik végén: "Felébresztettelek?" - kérdi. "Nem." - nyögöm a választ. "Be kéne bikázni az autót, mert lemerült az akksi. Öt perc és ott vagyok." - Gondolhatjátok, hogy milyen jó az alvás állapotából a meleg takaró alól, 5-10 percen belül már kint menetelni a zuhogó esőben és hidegben. Vááá! Megértem, szívesen segítettem, velem is előfordulhat, de olyan szörnyű volt az ébredés...

Koliban: Még régebben esett a kolesz konyhájában, hogy Igor beteg volt és levest melegített. Miután tányérba szedte, kevergetni kezdte, de még nem evett belőle. Idővel Orsi megkérdezte, hogy meddig kevergeti még a levest. Erre Igor: "Még egy kicsit fárasztom." - löki oda nekünk lazán, pecásan a választ... :P

Éjjel: Van egy kékhátteres ember az NGC-n. Éjjel többször is felébredek, ilyenkor bekapcsolom a tévét 10 percre, míg újra elalszom (persze az NGC megy). Szóval háromszor is láttam, három különféle műsorban ugyanazon kék háttér előtt, ugyanazt az embert. Mivel három teljesen eltérő műsorról van szó, úgy vélem, hogy halucináltam.

 

Tovább a poszthoz
1 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr361776258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bnyhdz 2010.02.21. 17:10:35

két sörrel még mindig lógok... majd holnap badáron törlesztek :D
süti beállítások módosítása