atom

Fejrajz a falon

2009.12.15. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
Fejrajz a falon Tovább

Már feltűnt a koliban járva-kelve, hogy a dohányzó falán egy hatalmas rajz virít. Tegnap viszont ott ücsörögtem szemben vele, nem futva láttam, alaposan szemügyre vettem. Nem tudom ki volt az alkotó, s azt sem, hogy milyen felindulásból készült, csak ott van. Ott vicsorog, azzal a Jokerre emlékeztető fejével, macska szemével, démoni vagy manós fülével.

Elfelejtettem mellé állni, hogy érzékeltessem a méretét, csak egy olyan képpel tudok szolgálni, amin látszik az ajtó egy része a kilinccsel, de azért kitűnik, hogy nem egy A4-es méret.

Annak idején én is rajzoltam falra, mivel megkértek, hogy díszítsek ki egy gyerekszobát. Pár nap alatt sikerült egy tucatnyi Disney-figurát a falra pingálnom, némelyik majd' akkora volt mint én:) Most meg jön a karácsony, indul a rajzszakkör, mert ugye sok embernek az készül:P

Ugye milyen jokeres ez a rajz?
 

Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr441598712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása