atom

Astroboy, Artúr és Maltazár, meg a Tim Burton 9

2009.12.11. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 1 komment komment
Astroboy, Artúr és Maltazár, meg a Tim Burton 9 Tovább

Három animációs filmet láttam a közelmúltban, a Atroboy-t, az Arthur - Maltazár bosszúját, és a 9-et. Na vegyük csak sorjában, röviden, nem kielemezve, csak ajánlva:

Az Astroboy egyszerű kis mese, vannak kedvelhető karakterek, de lévén, hogy nem egy túlbonyolított sztorival állunk szemben (miért is, hiszen ez gyerekeknek szólt), ezért egy-két csavart leszámítva egyenes vonalú, egyenletes mozgást végez a történet

Én simán megnéztem, és mesének jó volt, nem is hasonlítgatnám össze e bejegyzésben taglalt filmekkel, vagy nagysikerű animációs filmekkel, hiszen ez más kategória. Aki szereti a meséket nyugodtan nézze meg. Előzetes:

 

Tim Burton alkotásait imádom, még Ádi ismertette meg velem, a Halott menyasszonyal és a Karácsonyi lidércnyomással. A 9-et már nagyon vártam és miután végignéztem azt mondom, hogy jó volt, bár a film végéig hiányzott valami, amiről utána sem tudtam, hogy mi volt pontosan. Nem tudom, hogy valami a történetből, vagy nem lett megmagyarázva vagy ilyesmi, nem tudom... Szuper az ötlet, szuper munka, csak ajánlani tudom mindenkinek!

 

Az Artúr és a Villangók nem csak animáció, hanem olyan fele-fele film, a normál világgal van vegyítve. Azt a filmet annak idején nagyon szerettem, és tetszett is a film. Aztán megláttam a moziban, hogy lesz második rész, örültem, vártam, tegnap előtt pedig eljött a mozizás ideje.
Kicsit lassan haladt a cselekmény, de ez nem volt zavaró, imádtam a király szakállát, imádtam a patkányok röhögését, no meg a rasta csávó is jól nyomta, bár néhol kissé sok volt a modern világ két milliméteresben. A neonkukacok ütősek voltak.

Tehát jól megy az egész, a gonosz Maltazar (aki úgy néz ki mint Ralph Fiennes alakította Voldemort a Harry Potterben - kösz Orsi, nem tudtam honnan ismerős:) . tehát Maltazar kijut a nagyvilágba, és ott egy nagy animáció lesz belőle, nem hús vér ember (Luc Besson nem kérte fel Fiennes-t a szerepre, mert hülye volt). Tehát feljut a gonosz, jönne a cselekmény és akkor: VÉGE. vagyis: "Folytatjuk..." - de mivel nem tudtam, hogy ez lesz, ezért kellemetlenül ért eme hatás. Nem tetszett, hogy nem tudom most mi lesz és várni kell. Vááá! Na mindegy. Majd biztos lesz folytatás, addig nem gondolok rá... Orsi is írt róla itt.

Most viszont három animációs filmet akarok megnézni nagyon: Az egyik a Planet 51, a másik az Avatar, a harmadik meg a Tim Burton féle Aliz Csodaországban. Húúú de várom már mindhármat!

Tovább a poszthoz
1 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr711588898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hajnal Pappa 2009.12.11. 23:39:38

Alice nem animációs film:D Avatar sem, csak abban nincs túl sok díszlet, kb. bluebox előtt forgott az egész...Ja, Avatar lesz IMAX-ben, majdnem 3 órás a film, 3d miatt, lesz szünet a vetítés alatt, meg kell ott nézni!!! Alice is várós Imax-ben, bár hol van még a március:S
süti beállítások módosítása