atom

Hangosan olvasva - hangoskönyvek

2009.05.27. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 3 komment komment
Hangosan olvasva - hangoskönyvek Tovább

Mindig is érdekeltek a hangoskönyvek. Egy időben be is szereztem párat, de valamiért nem tetszettek. Volt amikor a felolvasó hangjával és stílusával nem voltam elégedett, volt amikor maga a könyv adta azt, hogy azt inkább olvassam, s ne halgassam.

Aztán kaptam postán tegnap egy csomagot, amiben a hangoskönyv felolvasójának hangja és előadásmódja is tetszett, így rögtön utánazéztem, hogy hol szerezhetném be Réz András hangoskönyvét. Kb egy éve annak, hogy beíratkoztam a könyvtárba, hogy kikölcsönözhessem filmesztéta Válogatott szorongásaim című könyvét, amiből olvastam valahol egy részletet és rögtön érdekelni kezdett.

A könyv hangos változata, a Hangos szorongásaim persze nem volt meg senkinek, de sikerült végül beszereznem és az elmúlt egy napban már háromszor is meghallgattam. Teljesen olyan, mint amilyen akkor volt, amikor olvastam. Persze kicsit furcsa, hiányzik az, hogy a kezembe fogjam a könyvet, érezzem a lapokból felszabaduló új illatot, vagy épp az antikváriumi dohos levegőt... ...de van benne valami jó.

Réz András duruzsol a fülembe, válogatott eszmefuttatásait jó hallgatni az ő előadásában. Sétálok az utcán reggel, többször elnevetem magam a hasonlatokon, egyesek furcsán néznek rám, én meg arra gondolok, hogy bizonyos poénokat jobb, hogy nem is hallanak. Ez kicsit olyan, mint amikor kabarét hallgattam a buszon hazafelé. Már nem tudtam hogy elfojtani a nevetést, többször kacagtam, kivéve a hallójárataimból a fülhallgatót csak utazási zajok hallatszottak, így érthető volt az egy-két "hát te meg?" tekintet. Aztán visszadugtam a fülest, s nem zavartattam magam:P

Szóval most ezzel is elleszek pár napig, ha már itt porosodik egy könyv hetek óta az asztalomon és még csak 1-2 oldalt haladtam. Amikor már lenne időm olvasni, akkor általában már fáradt vagyok és elalszom rajta, mert ugye szeretem, ha van rá időm és nem csak rohanva futok át pár oldalt. Na jah, majd szép lassan...

Tovább a poszthoz
3 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr831145887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zoltan1 · http://www.ferfivilag.freeblog.hu 2009.05.27. 20:41:20

Izgi lehet a Réz könyv. Én még semmit sem olvastam tőle. Remélem, lesz rá alkalmam. Mai világunkban a médiában szereplők közül ő az egyik azon kevesek közül, akik iránt érzek tiszteletet.

Törzsvendég:-) 2009.06.21. 06:42:45

Olvasok én is,tegnap a kádba sikerült vinnem a Pusziboltot:-)
www.libri.hu/konyv/puszibolt.html
Eszméletlen egy "barom" (jó értelembe véve) az író (Cserna Szabó),akkorákat röhögtem egyes fejezeteken,hogy csak na( az als-felső szomszéd nem tudom mit gondolhatott:-), a kedvencem az őszinet vendéglátóegység,így hírtelen már nem tudom hanayadik fejezet.Kb. a felénél járok de ma kivégzem tutira (este a kádba).

Atom · http://atom.blog.hu 2009.06.24. 23:50:42

@Veréb75: Sikerült a kivégzés? Jó könyv? (bár hülye kérdés, hisz végig dícséred:P)
süti beállítások módosítása