atom

A gonosz lábbelik - Vader-mamusz és Superstar

2008.10.29. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 3 komment komment
A gonosz lábbelik - Vader-mamusz és Superstar Tovább

A gonosz nagyúr is ember, neki is van magánélete, amikor hazamegy egésznapos gonoszkodás után és Darthvaderes bögréből issza a kakaót miközben a háttérben komolyzene szól halkan, vagy a tévében valami romantikus sorozatot néz. El lehet így is képzelni egy gonoszt, nem csak úgy, hogy folyamatosan morfondírozik valami parancsnoki hídon vagy kabinban azon, hogy miképp igázza le a világegyetemet.
Vegyük például a legsötétebb gonosz nagyúrt, Darth Vadert. Megannyi hülyeséget linkelhetnék most ide be róla, de nem fogok. Csak két képet mentettem le, egy kancsót és egy adidas superSTAR WARS kiadású lábbeli képeit:P Szegény superstar már megélt pár dolgot a hamisítástól az emósodásig, de ez-ez-ez azért egy elég elvetemült sw imádó ruhatárának kötelező darabja:) Ennél gonoszabb lábbeli ritkán akad. Ezen már csak egy acélpengékkel tarkított Freddy Krueger bőrszandál tenne túl...

Vader nagyúr hazaérva a 8 óra gonoszkodásból odateszi főni a kávét, amelyet egy ilyen kancsóból tölt ki magának:

Miközben a kávé rotyog egy ilyen egoista mamuszba bújik, amit nemrég láttam s fotóztam:

A mamuszban egyébként kerestem a beépített lézerkardot, de nem volt elég időm megtalálni. Tuti, hogy van valami mágikus hatása is, éreztem valami sötét erőt amikor a piros hímzett szemekbe néztem... Azt hiszem majdan majd ilyet veszek a gyerekemnek, ha túl jólnevelt lesz...

Tovább a poszthoz
3 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr33737104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anyika · http://szerintem.blog.hu 2008.10.29. 09:56:05

és a kávé mellett ilyesmikről álmodozik...
abduzeedo.com/the-star-wars-culture
:)))

igor2 2008.10.29. 20:53:51

Ezen az oldalon ami be lett linkelve azon van egy-két jó kép.
süti beállítások módosítása