atom

Graffiti és képregénykiállításon voltam

2008.09.24. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 6 komment komment
Graffiti és képregénykiállításon voltam Tovább

Péntek este (szeptember 19) nyílt az Írókéz Galériában egy kiállítás, mely graffitiket és képregényeket vonultat fel. Személy szerint nagyon tetszett a kiállítás, rengeteg szép és érdekes alkotást láttam, abszolút hangulatos környezetben (az Irokéz Galéria tökéletes közeg az ilyen kiállításoknak).

Az ABC (Agnus & Brazil Caseworks) munkáit láthatjátok, aki arra jár október 3-ig igazán benézhet egy 15 percre, hogy átfussa a tárlatot, vagy 25-30 percre, hogy jobban is szemrevételezze azt, ugyanis közel 100 kiállítot alkotás van (ha jól számoltam). Nah, javaslom mindenkinek megtekintésre, akit érdekel e műfaj.

A kiállításról készült képeimet megtekinthetitek ide kattintva.

A megnyitóról íródott cikket a vaskarika.hu-n, pedig ide kattintva olvashatjátok.

Tovább a poszthoz
6 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr74672356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mosquito · http://www.seoblog.hu 2008.09.24. 13:04:15

hol van ez a galeria? nem talalok cimet.. :(

Amelie 2008.09.24. 17:41:37

nekem is tetszett a kiállítás, nagyon ügyesek a fiúk

Pappa 2008.09.24. 23:37:31

ilyenkor beszéljünk össze,mert én is voltam aznap a kiállításon,héjjj!

Atom · http://atom.blog.hu 2008.09.25. 09:44:52

A ffene... Pedig gondoltam rád amikor ott voltam... Néma gyereknek Pappája sem érti a szavát:(
süti beállítások módosítása