atom

Bővült a barakk - lakótársaim a Flat fivérek

2008.09.19. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 6 komment komment
Bővült a barakk - lakótársaim a Flat fivérek Tovább

Egyik nap anya felhívott, hogy épp egy halom plüss előtt áll, melynek tetején ott ücsörög egy Flat Eric. Gondolkodás nélkül válaszoltam, hogy vegye meg mindenképp, hisz jó lesz Ericem mellé egy Eric. A kisEric, vagy még azon is elgondolkodtunk, hogy egy masnival Erica lesz belőle, de ezt még nem döntöttem el, úgyhogy most még kisEric. Azért "kis", mert újfiú és állapota is sokkal újszerűbb, mint az én megviselt öregemé:) Eric beköltözéséről még itt számoltam be annak idején, illetve akadnak még hasonló bejegyzéseim:)

Természetesen már esélyem sincs a nyugodt magánéletre. A konyhában nekem már nem is jut szék az asztalnál, csak két éhes száj. Elleptek a virslizabálók:P

A kanapémon sem pihenhetek már nyugodtan meg, az is foglalt lett, ott ücsörög a két sárga manus.

A laptopomhoz hozzá sem férek, csak azt látom, hogy folyik az önbálványozás, egész nap Mr Oizo - Flat Beat című számát kell hallgatnom s néznem. Vita nincs, kettő az egy ellen arányban le lettem szavazva...

Tovább a poszthoz
6 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr62670652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

igor2 2008.09.19. 16:22:42

Nagyon nagy mázlista vagy.Mert én már érdeklödtem hogy hol lehet veni. De még nem sikerült be szereznem.

Tommi 2008.09.19. 21:35:18

LOL!

Az enyém meg a szobámon uralkodik... Ül a polcom tetején és figyel :D

Pappa 2008.09.20. 10:08:17

NEEENEEEENEEEEEE,ezt nem hiszem el:D

Amelie 2008.09.20. 20:11:57

mégmégmég sztorikat és fotókat a flat brothers kis "életéből"!

Atom · http://atom.blog.hu 2008.09.25. 09:43:55

:) Majd ügyeskedem... Pappa! Hihetetlen, de mégis igaz, nem photoshop:P
süti beállítások módosítása