atom

*megjegyzés* - vizsgázom

2008.06.18. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 3 komment komment
*megjegyzés* - vizsgázom Tovább
Ma van a nagy nap. Már amennyire a nagy jelzőként használható. Mondhatnám akár úgy is, hogy a mai nap fontos, kiemelt jelentőségű sö-tö-bö. Szóbeli vizsgám van és bevallom őszintén, most kicsit izgulok. Alapjáraton mindig félvállról veszek minden vizsgát, így megkímélem magam a felesleges körömrágástól, idegességtől, két doboz cigi elszívásától stb. Tanulok, aztán megyek lesz ami lesz alapon. Most év vége van, szóbeli vizsga sok-sok-sok tételből (59 van meg összesen, mert pár hiányzik), illetve szakdolgozati védés is lesz. Na az, hogy izgulok nem jelenti azt, hogy lekapartam a falat idegességemben, nem.. ..körmeim a helyükön vannak, nem koptattam el fel-le járkálással a padlót és nem remegek, csupán kicsi vizsgadrukkot érzek magamban. A szakdolgozatom egyébként 4-es lett, jó elemzőnek tituláltak, megfeleltek a "kritikus" hozzászólásaim is a témához, jó színvonalú és nyelvileg egységes, csak a bibliográfia lett "szűkös":P Na jah... Nem kellett volna az 1000 oldalas Kotler Marketing-könyvet használnom, mert az abszolút dominánssá vált munkámban:P
Kíváncsi leszek, hogy sikerül-e. Remélem, mert szeretném már az utolsó vizsgát is a hátam mögött tudni. A lényeg, hogy amennyire tudtam tanultam, remélem eredményesen... Zsu pedig javasolt egy taktikát, miszerint csak azok a tételek vannak, melyeket ki akarom húzni. Olyan, amelyet nem szeretnék, az nem is létezik, ne is gondoljak rá. Nos kiváncsi leszek, hogy mennyire igazolódik ez be mázlival párosítva, jószerivel, ha így állok hozzá, akkor csak egy tétel lesz az asztalon:P
Jeee...
Tovább a poszthoz
3 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr18524092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hilja 2008.06.18. 10:41:05

Szia! Elvileg már másfél órája megy a vizsgáztatás, nem tudom hogy állsz vele, de remélem jól sikerül/sikerült! Szorítok az egész csoportnak!!! Menni fog!!!

Az én körmeim lerágva, az én padlóm kikopva, az én falam lekaparva, mert Dávid megbízott, hogy izguljak helyette. Szép kis állapot várja itthon! :D

ÜGYESEN!!!

Pappa 2008.06.18. 23:39:41

Jók voltunk fiúk!
Ez most valami nagy focimeccses buzdítós mondat volt,ami nemannyira illik közénk,de akkor is így van,jóóóók voltunk!/főleg én,ugye:)/

Atom · http://atom.blog.hu 2008.06.19. 00:43:33

Köszönjük Hilja bíztatását és igen Pappa, kicsit focis-buzdítós, de jóóóók voltunk:) (Na azért a két négyesem nekem is szimpi:)
süti beállítások módosítása