atom

Hód az udvaron

2008.05.26. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 4 komment komment
Hód az udvaron Tovább

Nemrégiben otthon töltöttem pár napot (mármint otthon, mint Kissomlyó, mert jelenleg az itthon Szombathely, attól függ hol vagyok:P, ejj ez a kétlakiság). Tehát otthon töltöttem két napot, majd kilépve a teraszra feltettem a kérdést, hogy "What is ott mifene?" - s elővéve vadászkopótekintetem az udvaron álló, avagy gyökeredző egyik fára vetettem.
Nem mással, mint egy Hóddal van dolgunk, ami ezesetben plüss, de az még nem zárja ki, hogy ne szeresse a fát, illetve azt, hogy ne használjuk fel hódpofás fotókhoz:P

Nyomatékosítva közelebbről, mondom hódpofás fotó:

Akinek ez sem elég, tekintse meg a következő képet, melyen egy original hód szaglássza be épp az objektív lencséjét (forrás: web):
Tovább a poszthoz
4 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr88487513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tommi 2008.05.26. 20:41:25

Hehe... Aranyos :D

kovacslaci88 2012.05.15. 13:06:56

Hali!
Honnét szedted ezt az aranyos plüss hódot?
Szeretnék venni a páromnak ilyet.

Atom · http://atom.blog.hu 2012.05.15. 21:30:28

@kovacslaci88: Üdv! Tesco. Nem tudom, hogy lehet-e még kapni, már rég volt.

kovacslaci88 2012.05.15. 21:33:15

Köszönöm! Megnézem!
süti beállítások módosítása