atom

*megjegyzés* - Pudingos szakdoga a számmisztika jegyében

2008.04.15. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 2 komment komment
*megjegyzés* - Pudingos szakdoga a számmisztika jegyében Tovább
A múlt héten hétfőn befejeztem a szakdolimat. Egy cég marketingtevékenységét mutatom be, bla-bla-bla-bla-bla... Aztán vártam, hogy mi lesz a konzulens ítélete, hogy vajon én fejemet vétetik, vagy sajátjukat bólintják eme 33 oldalas kis elmélkedésre. (ha nem számoljuk a tartalomjegyzéket, a bibliográfiát és a címlapot, akkor csak 30 oldal:P), pénteken köttetni vittem.
Amikor a tulajdonságait vizslattam a fárasztó munkával összetákolt jól megfogalmazott és felépített dokumentumnak, egy kis egyesekre való misztikát véltem felfedezni Uri Gellertől függetlenül. 1000kb, április 11, 1:01 - :P

Remélem ezeknek az egyeseknek, semmi közük sincs az érdemjegy előrejelzésében, bár ha összeadom őket az már 5-ös:D
Jah és hogy jön ide (vagyis a címbe) a puding? A doktor Úr (Gábor bátyám (bár több nincs is:P)) itt volt nálam tegnap és tévéből ellesett Nigella receptemet akartuk megvalósítani, melynek kapcsán rájöttem, hogy az almabor helyett nem jó az almaecet:P Igaz ezutóbbit be lehet szerezni, míg a másikat nem nagyon. Szóval helyette Gabi egy másik mártást csinált a karajhoz és a nudlihoz, ami jóra sikeredett. Ennek örömén felbuzdúlva a nagy főzés után este még gyorsan összedobtam magamnak tíz után egy pudingot, aminek végeztével felfedeztem, hogy egy fizikai képtelenségnek voltam részese. Uri Geller hatása érződhet, hisz a puding az edényből észrevétlen kiszabadult, elemi részecskékre bomlott, hogy ne lássam, majd a hátam mögött újra összeállt és a konyhaasztalon heverő szakdoli bőr fedlapján kicsapódott. Szóval oda került valahogy, nem tudom, hogy, de a konyhában sehol máshol nem találtam pudingfoltokat (plafonon sem). Na mindegy... A puding próbája az evés. - a szakdolié meg a védés:P
Na jó, megyek aludni:P (1:40)
Tovább a poszthoz
2 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr50426008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Garai Gábor 2008.04.15. 10:19:16

Aha! Én megfőztem, amikor meg már elmentem akkor állsz neki a desszertnek? ....

pankeey · http://blogeey.net/pankeey 2008.04.15. 10:42:15

a 2 megas bitmap-eket se szamoljuk bele?! ;)
süti beállítások módosítása